واحد گشت از جمله مراکز معتبری است که در حوزۀ اجاره اتوبوس در تهران فعالیت خود را آغاز می نمایند. در واقع چنین مراکزی با تأمین چند دست دستگاه اتوبوس با برندهای معتبر و همچنین استخدام رانندگان حرفه ای، خوش اخلاق و متعهد امکان کرایه اتوبوس را برای عموم افراد جهت ترددهای درون شهری و برون شهری فراهم می سازد. خیلی از افراد خواستار استفاده از خدمات  واحد گشت در تهران می باشند.

واحد گشت تهران در واقع از جمله مراکز ارائه دهندۀ سرویس اتوبوس دربستی به شهروندان در منطقه می باشند. به عبارتی این مجموعه با تهیۀ چند دستگاه اتوبوس برند با ظرفیت های بالا و مجهز توانسته اند بهترین خدمات مسافربری داخل شهر و برون شهری را به ارگان های دولتی و مؤسسات خصوصی و عموم مردم ارائه دهند.

خدمات واحد گشت بهشت زهرا

همواره برگزاری مراسم خاکسپاری در بهشت زهرا همراه با جمعیت زیادی از آشنایان صورت می گیرد. از این رو جهت تهیۀ ایاب و ذهاب برای میهمان نزدیک به متوفی اقدام به اجاره اتوبوس دربستی از مراکز واحد گشت می نمایند چون جابجا نمودن تعداد زیادی از افراد نیاز به استفاده از چند تاکسی می باشد ولی استفاده از اتوبوس، افراد بیشتری می توانند با آسودگی خاطر در کنار یکدیگر سفر کنند.

استفاده از خدمات واحد گشت برای اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا متقاضیان زیادی دارد. اکثر مصارف از خدمات واحد گشت، جهت ترددهای درون شهری می باشد و اینکه مؤسسات مختلف می توانند جهت تهیۀ سرویس رفت و آمد کارمندان از امکانات و خدمات واحد گشت بهره مند گردند.

واحد گشت تهران در بین کسانی که ارائه خدمات  اجاره اتوبوس دربستی  ارائه می دهند، از جمله مراکز معتبر و خوشنام واحد گشت به شمار می رود. این مجموعۀ معتبر در کوتاه ترین زمان، اتوبوس درخواستی شما را به محل ارسال می کنند.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()