کفش کار یکی از کاربردی ترین وسایل در لیست تجهیزات ایمنی می باشد. همانطور که می دانید انجام هر نوع فعالیت فیزیکی در صنایع مختلف، ممکن است صدمات فیزیکی برای اعضای مختلف بدن بوجود آورد. به همین دلیل معمولاً توصیه می شود، پیش از انجام فعالیت کاری، کارفرمایان تجهیزات ایمنی استاندارد و مناسب برای کارمندان و کارگران خود تأمین نمایند.

خرید کفش کار  نیز از مهمترین وسایلی است که در راستای حفاظت از عضو مهم "پا" صورت می گیرد. بر اساس خطرات متفاوتی که در مشاغل مختلف، افراد را تهدید می کند، فروش کفش کار با متریال متفاوت انجام می گیرد.

چندین سال از فعالیت فروشگاه رادین ایمن در حوزۀ تأمین و توزیع تجهیزات و لوازم ایمنی می گذرد. این مسئله موجب شده تا روز به روز بر تنوع و کیفیت محصولات این فروشگاه افزوده شود. هم اکنون امکان خرید انواع کفش ایمنی استاندارد با قیمت ارزان برای مشتریان در سراسر کشور فراهم گردد.

مشخصات فنی و جنس کفش کار

هم اکنون اگر برای خرید کفش ایمنی به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات ایمنی مراجعه کرده باشید با تنوع بالای کفش کار روبرو می شوید. در این صورت باید آگاهی لازم در خصوص مفاهیم علائم اختصاری که بر روی کفش ایمنی نوشته شده است، داشته باشید.

حروف CP ، نشان دهندۀ کفش کاری است که مقاومت بالایی در برابر جریان الکتریسیته ساکن رسانا دارد و معمولاً بر روی کفش های ایمنی از جنس پلاستیک سخت درج می شود.

البته حروف ED ، نیز به منظور نشان دادن کفش کار استاندارد در برابر جریان الکتریسیته رسانا می باشد.

حروف PU ، جهت نشان دادن کفش کار که مجهز به زیره از جنس پلیمر یا پلی یورتان می باشد، به کار برده می شود.

حروف RR ، نشان دهندۀ مقاوم بودن کفش کار در برابر سوراخ شدن می باشد.

جهت سفارش اینترنتی خرید کفش کار استاندارد و خرید چکمه پلاستیکی پیشنهاد می کنیم ابتدا نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی رادین ایمن داشته باشید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 685
نمایش همه
علاقه مندی ها ()