طرح توجیهی نوعی امکان سنجی اولیه نسبت به نوع کسب و کاری است که قصد انجام دادن آن را دارید. مطالعه ای که بر اساس آن به بسیاری از پرسش ها پاسخ داده می شود. در این صورت می توان از میزان موفقیت اجرای پروژه آگاهی و اطمینان پیدا کرد. به طور کلی تهیۀ گزارش طرح توجیهی به منظور تعیین میزان موفقیت و شکست یک کسب و کار صورت می گیرد. با استفاده از نگارش طرح توجیهی قصد داریم مسائل مرتبط به یک حرفه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم، تا بدین وسیله بتوانیم تشخیص دهیم که امکان پیاده سازی پروژه در مدت زمان مقرر و یا بودجۀ اختصاص داده شده، قابل اجرا می باشد و یا اینکه تدابیر دیگری باید از همان ابتدای کار صورت گرفته شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با گردآوری مهندسین متخصص در زمینه های اقتصادی، مدیریتی، حسابداری و غیره همواره قادر به ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص امکان سنجی، ارزیابی و تهیه طرح توجیهی متناسب با نوع فعالیت شما می باشند.

نحوۀ براورد سودآوری پروژه در طرح توجیهی

نکتۀ مهمی که هنگام اجرای یک پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و کارفرما باید از همان ابتدای کار باید آن را مد نظر داشته باشند و یک طرح توجیهی بر اساس آن نگارش می شود، نحوۀ شروع و اجرای پروژه می باشد. به عبارتی تعیین می گردد که آیا پروژه می تواند سودآور باشد؟ اینکه میزان و منابع در دسترس به چه میزان است و چگونه می توان پروژه را انجام داد و به سود بیشتری دست یافت.

هنگام تهیه یک طرح توجیهی مانند طرح توجیهی کود بیولوژیک فسفره تلاش می شود، تمام جوانب در خصوص شناسایی زمان بندی مطلوب جهت اجرای یک پروژه موفقیت آمیز تعیین گردد.

به دلیل گستردگی که راه اندازی یک کسب و کار دارد، گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا قادر به تهیۀ گزارشات طرح توجیهی پیش از اجرای کار می باشد تا بتوانند تمام جوانب را برآورد نمایند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()