آموزش از راه دور از روش های رایج یادگیری می باشد که سیستم آموزشی را متحول ساخته است. سئوالی که امروزه خیلی از افراد می پرسند اختصاص به این دارد که سیستم آموزش از راه دور تا چه میزان برای دانش آموزان می تواند مفید باشد؟ در ادامۀ مقاله به برخی از ویژگی های خدمات آموزش مجازی خواهیم پرداخت، تا بدین وسیله افراد خود می توانند به میزان اهمیت این سیستم آموزشی پیشرفته پی ببرند. برنامه های آموزش از راه دور دانشگاه ها، کلاس های آنلاین متفرقه و اجرای وبینار از جمله خدمات آموزشی هستند که تحت بستر اینترنت بین المللی، روزانه توسط مجموعه های مختلف در حال برگزاری هستند. امروزه ارائه خدمات آموزش از راه دور مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامۀ مقاله بیشتر به جزئیات آنها خواهیم پرداخت.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از سی سال است که فعالیت خود را در حوزۀ سیستم آموزش مجازی راه اندازی نموده است. این مجموعه خدمات آموزشی خود را تحت دوره های اول متوسطه و دوم متوسطه به دانش آموزان ارائه می دهند.

مزایای تأسیس مدارس آموزش از راه دور

هر سیستم آموزشی که تازه تأسیس می شود دارای یک سری معایب و مزایا می باشد. بدین ترتیب مدیران سیستم های آموزشی متناسب با بازخورد جامعه و تأثیرات مثبتی که می دانید برای دانش آموزان و دانشجویان داشته باشد، به ادامۀ فعالیت آموزش مجازی پافشاری نمایند.

داشتن یک فعالیت کاری، پس انداز نمودن هزینۀ ایاب و ذهاب به مدارس و دانشگاه، صرفه جویی در زمان و دریافت خدمات آموزشی در محل سکونت و هر موقعیت زمانی از جمله تأثیرات مثبت راه اندازی مدارس  آموزش مجازی محسوب می شود.

جهت اطلاع از شهریه و نحوۀ ثبت نام در دوره های آموزش از راه دور می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس بگیرید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()