کیسه جاروبرقی محل ذخیره سازی آشغال های مکیده شده توسط دستگاه می باشد. در حال حاضر اکثر تولید کنندگان دستگاه های جارو برقی، از کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف استفاده می کنند تا بدین وسیله بتوانند طول عمر جاروبرقی را افزایش دهند. در اینجا قصد داریم به ویژگی های یک کیسه جاروبرقی استاندارد اشاره کنیم. هنگام خرید کیسه جاروبرقی بتوانید مناسب ترین پارکت را برای دستگاه خود تهیه نمائید.

فروشگاه همتا از جمله مجموعه های معتبری است که تا کنون توانسته موفق به تأمین مدل های مختلف پاکت جاروبرقی شود و امکان خرید اینترنتی کیسه جاروبرقی را نیز برای مشتریان فراهم نماید.

چگونه کیسه جاروبرقی با کیفیت را بشناسیم؟

مطالعۀ توضیحات و مشخصات تولید پاکت که بر روی برچسب بسته بندی کیسه های جاروبرقی درج شده است، بهترین روش جهت تشخیص پاکت جاروبرقی مناسب می باشد. متناسب با مدل پاکت اورجینال جاروبرقی، انتخاب و خرید کیسه جاروبرقی را انجام دهید. با نگاهی به بازار فروش تجهیزات جاروبرقی می توانید شاهد فروش پاکت های جاروبرقی در مدل و برندهای مختلف باشید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. بدین ترتیب متناسب با مدل دستگاه، باید کیسۀ مناسب تهیه نمائید.

در حال حاضر فروش کیسه جاروبرقی به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و چند لایه صورت می گیرد و بدین ترتیب توانسته اند سطح کیفیت پاکت ها را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند. استفاده از مواد اولیۀ نانو در تولید کیسه های جاروبرقی، باعث آنتی باکتریال شدن پاکت های جاروبرقی می شود و بدین وسیله از عبور گرد و غبار به خارج از کیسه جلوگیری می شود. البته هر کدام از امکاناتی که در طراحی و تولید پاکت ها به کار برده اند به طور مستقیم بر روی قیمت کیسه جاروبرقی تأثیرگذار می باشد.

جهت خرید کیسۀ جاروبرقی با مدل و برند مشخص مانند خرید پاکت جاروبرقی سینا می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()