زغال لیمو جهرم از دیگر انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود. این نوع زغال از کیفیت بالایی برخوردار است و ماندگاری بالایی نسبت به ذغال های معمولی دارد. زغال لیمو جهرم همانطور که از نامش مشخص می باشد، محصول ایران بوده و از چوب درختان مرکب منطقۀ جهرم ساخته می شوند. استقبال از فروش زغال لیمو جهرم، بحث توسعۀ فعالیت های بازرگانی است که بتوان از تولید کنندگان بخش خصوصی و دولتی حمایت نمود. افراد که تا کنون تجربۀ خرید زغال لیمو جهرم داشته اند، می دانند که این نوع مرکب از کیفیت بالایی برخوردار است و ویژگی های متمایزی نسبت به زغال های معمولی دارد.

سالار سوز جنوب یکی دیگر از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ پخش زغال های لیمو در سطح بازار می باشد. این مجموعه محصولات با کیفیتی را تأمین نموده و به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. در واقع رضایت مندی مشتریان از اهداف اصلی مجموعه خدمات این مجموعه به شمار می رود.

فروش زغال لیمو جهرم سکه ای

به دلیل بوی مطبوعی که زغال لیمو دارد، امروزه شاهد فروش زغال لیمو جهرم سکه ای در سطح بازار می باشیم. در واقع این نوع زغال از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حرارت بالایی تولید می کند.

مصارف عمدۀ زغال لیمو جهرم را می توان در مکان های مختلفی همچون سفره خانه ها، قهوه خانه ها، رستوران های سنتی و غیره مشاهده نمود. انتخاب نوع زغال تأثیر بسزایی در رضایت مندی مشتریانی که علاقه مند به استفاده از قلیان دارند، خواهد داشت.

قیمت خرید زغال سکه ای و زغال لیمو جهرم به موارد متعددی بستگی دارد، که می توان به کیفیت، جنس چوب، نوع برش، وزن بسته بندی و غیره اشاره نمود.

برای خرید هر گونه زغال ایرانی و وارداتی می توانید با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()