زغال لیمو از جمله زغال های رایج در بازار است که دارای مشخصه های متفاوتی نسبت به زغال های معمولی می باشد. افرادی که زیاد تجربۀ خرید زغال دارند، می دانند که زغال لیمو از جمله زغال های با کیفیت و مرغوب موجود در بازار به شمار می رود. در واقع پایۀ اصلی  زغال لیمو از تنۀ درختان مرکب از جمله درخت لیمو ترش و شیرین می باشد. از مهمترین ویژگی های ذغال لیمو، می توان به تولید بوی مطبوع این نوع زغال اشاره نمود.

سالار سوز جنوب از دیگر مراکز توزیع کنندۀ زغال های داخلی و وارداتی در سطح کشور می باشد. این مجموعه متشکل از کادر فروش مجرب است که قادر به ارائه خدمات در سطح منطقه می باشند.

خرید زغال لیمو با قیمت ارزان

جهت خرید زغال لیمو می توانید به مراکز توزیع کنندۀ زغال مراجعه نمائید. علت استقبال عموم افراد از خرید ذغال لیمو، تولید بوی مطبوع این محصول می باشد. از دیگر ویژگی های اصلی زغال لیمو، می توان به سوختن آرام و یکنواخت آن اشاره نمود و به همین دلیل گزینۀ مناسبی جهت مصارف قلیانی می باشد. ضمن آنکه حرارت پایدار دارد و مدت زمان زیادی را می توان صرف این کار نمود.

به طور کلی جهت خرید زغال باید فاکتورهای متعددی چون نوع مصرف، جنس زغال، ابعاد و قطر زغال، مدت ماندگاری و میزان پایداری حرارت مد نظر قرار گرفته شوند. عمدۀ مصرف ذغال لیمو، برای زغال قلیان می باشد و سفره خانه ها، رستوران های سنتی، قهوه خانه ها و عموم افراد به راحتی می توانند زغال مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه نمایند. مدت زمان روشن بودن این نوع زغال نسبت به زغال های معموبی بیشتر می باشد.

برای سفارش اینترنتی خرید زغال مرکبات و زغال لیمو می توانید به سایت سالار سوز جنوب مراجعه نمائید. پس از هماهنگی های لازم، محصول خریداری شدۀ خود را در محل تحویل بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()