محصولات بیسوس توسط کمپانی بیسوس به تولید رسیده است. این کمپانی که بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید انواع تجهیزات مورد نیاز موبایل داشته ، توانسته انواع محصولات با کیفیت را به تولید برساند. در ساخت محصولات بیسوس ، کیفیت و طراحی زیبا از موارد بسیار مهم بوده و این شرکت انواع محصولات بیسوس را با استفاده از مواد درجه یک و دستگاه های پیشرفته به تولید رسانده که از نظر عملکرد، این محصولات بسیار کاربردی هستند و کیفیت بالایی دارند و همچنین از جهت زیبایی بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند. خرید عمده محصولات بیسوس را از سایت انجام دهید. 

خرید عمده محصولات بیسوس اصل

 امروزه متاسفانه با روی کار آمدن محصولات تقلبی ، برخی از فروشندگان سودجو این محصولات را به جای نمونه اصلی به مصرف کنندگان عرضه می کنند و محصولات تقلبی کیفیت بسیار پایینی دارند و در کمترین زمان دچار آسیب شده و همچنین به موبایل شما می‌توانند آسیب برساند و به همین دلیل فروشگاهی که شما برای خرید عمده محصولات بیسوس انتخاب می کنید بسیار مهم است و باید حتما محصولات با کیفیت را تهیه نمایید، به همین جهت با مراجعه به نمایندگی بیسوس می توانید محصولات بیسوس را در انواع اصلی تهیه نمایید.

فروش محصولات نمایندگی باسئوس به صورت مستقیم بیسوس توسط فروشگاه ۴۱۴ به صورت مستقیم به فروش می رسد، این مرکز یکی از تامین کنندگان بزرگ لوازم جانبی موبایل در کشورمان است که با فروش عمده محصولاتش با قیمت ارزان، لوازم جانبی موبایل را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رساند، به همین جهت اگر شما هم می خواهید محصولات بیسوس اصلی را با قیمت ارزان تهیه کنید به سایت فروشگاه ۴۱۴ مراجعه فرمایید و از محصولات این مرکز دیدن فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما در این مرکز در ارتباط باشید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936           

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()