کمپانی باسئوس یکی از شرکت های بسیار بزرگ چینی عرضه کننده و تولید کننده انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل می باشد، این مرکز معتبر با استفاده از تجهیزات روز دنیا و دستگاه های پیشرفته و با بهره گیری از نیروی کار متخصص و مهندسین مجرب توانسته انواع لوازم جانبی موبایل را با کیفیت های عالی به تولید برساند. کمپانی باسئوس تمامی تلاش خود را به عمل آورده تا بتواند در کنار قابلیت های تجهیزات موبایل ،کیفیت بالایی را برای آن در نظر گرفته و این لوازم را بر اساس مد روز طراحی کرده و به تولید برساند ، به همین جهت است که محصولات نمایندگی محصولات باسئوس در کنار کاربردی بودن و عملکرد عالی ، زیبایی بسیاری دارند تا مصرف کنندگان رضایت کاملی را از خرید از نمایندگی بیسوس داشته باشند.

طراحی زیبا از مهم ترین ویژگی های محصولات باسئوس می‌باشد و این کمپانی انواع لوازم جانبی موبایل را توسط نمایندگی باسئوس با قیمت های بسیار مناسبی ارائه می کند، به طور مثال کاور و قاب های موبایل باسئوس از مواد درجه یک تهیه شده‌ اند و طوری طراحی شده‌اند که در برابر ضربات وارده به گوشی در هنگام افتادن موبایل از دست افراد، بتواند بهترین حفاظت را داشته باشد.

فروشگاه ۴۱۴ انواع محصولات باسئوس را با قیمت بسیار مناسبی به شما عرضه می کند و جهت مشاهده محصولات و خرید به صورت اینترنتی می توانید به سایت ۴۱۴ مراجعه نمایید و در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید. در خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل ، شما فرصت کافی برای مشاهده تمامی محصولات را دارید و در عرض چند دقیقه می توانید خرید خود را انجام دهید اما باید حتماً فروشندگان معتبر مانند نمایندگی باسئوس 414 را برای خرید تان در نظر بگیرید بنابراین نمایندگی محصولات باسئوس بهترین گزینه برای خرید لوازم جانبی موبایل و تجهیزات مربوط به آن است.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936           

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()