پرفکت استپس از جمله برندهای معتبر ایرانی است که در دسته بندی کفش زنانه و مردانه محصولات متنوعی را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. تولید کفش پرفکت استپس با مواد اولیۀ درجه یک ساخته می شوند. جهت خرید پرفکت استپس با قیمت ارزان می توانید به نمایندگی های معتبر پخش کفش های پرفکت استپس مراجعه نمائید. مهمترین ویژگی که یک  کفش پرفکت استپس از آن برخوردار می باشد، عبارتند از کفی منعطف، رویه ای با قابلیت تهویۀ هوا، وزن سبک و تنوع طرح .

جهت مشاهده محصولات و خرید کفش پرفکت استپس با قیمت ارزان می توانید به تولیدی کفش آرمیس مراجعه نمائید. این مجموعه در لیست محصولات خود، انواع کفش زنانه و مردانه پرفکت استپس را در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده است.

فروش انواع کفش پرفکت استپس

امروزه خوشبختانه شاهد فروش انواع کفش پرفکت استپس در مدل های مختلف می باشیم که می توان به کفش اسپرت، رسمی و پیاده روی اشاره نمود. خیلی از افراد طرفدار کفش طبی و پیاده روی پرفکت استپس می باشند چون فرد هنگام استفاده از آن راحت گام برمی دارد. در واقع با قرار دادن یک بالشتک منعطف، فرد به راحتی می تواند انگشتان پاها را خم نمایند. معمولاً کفش پیاده روی پرفتکت استپس به نرم بودن و راحتی معروف هستند و مانع از انتقال فشار ناشی از رویه و بند کفش به پا می شود. از این رو کفش های پرفکتس استپس راحتی محصول مناسبی جهت پیاده روی طولانی است و افراد مختلف می توانند جهت انجام فعالیت های روزمره از مزایای آن استفاده نمایند. خرید کفش زنانه را با قیمت ارزان از آرمیس انجام دهید.

قیمت پرفکت استپس به مدل کفش بستگی دارد. به دلیل استقبال فراوان از این محصول، امکان خرید کفش پرفکت استپس با قیمت ارزان برای عموم مشتریان در سطح کشور فراهم می باشد.

جهت سفارش اینترنتی انواع کفش پرفکت استپس می توانید با کارشناسان فروش کفش آرمیس تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()