هزینه ای که شما برای رادیولوژی دندان باید پرداخت کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. نوع رادیولوژی که برای دندان انجام می شود یکی از مهمترین فاکتورهایی است که روی قیمت رادیولوژی تاثیر می گذارد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که رادیولوژی دندان با استفاده از دستگاه های پیشرفته توسط دکتر نکیسا انجام می گردد. دکتر نکیسا از بهترین و مناسب ترین دستگاه ها برای رادیولوژی استفاده می نماید. همچنین هزینه ای که از شما برای رادیولوژی دندان دریافت می کند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

هزینه رادیولوژی دندان چقدر است ؟

شما برای اینکه با بهترین قیمت رادیولوژی دندان را انجام دهید باید به خوبی نوع رادیولوژی را بررسی کنید. در صورتی که نوع رادیولوژی دندان خاص باشد و پزشک از دستگاه خاصی استفاده کند باید بدانید که هزینه پرداختی تا حدودی بیشتر می شود. البته که باید بدانید دکتر نکیسا هزینه زیادی از شما بابت رادیولوژی دندان دریافت نمی کند. برای دریافت نوبت جهت رادیولوژی بهتر است که به صورت اینترنتی و یا حضوری از دکتر نکیسا نوبت بگیرید. توجه داشته باشید که برای دریافت رادیولوژی انواع دندان نسخه پزشک باید همراه شما باشد. با در دست داشتن نسخه پزشک دکتر نکیسا دقیقا بر اساس درخواست پزشک رادیولوژی را انجام می دهد. برای اطلاع از خدمات سی بی سی تی دندان به سایت مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل راجعه فرمایید.

پیش از اینکه رادیولوژی دندان را انجام دهید می توانید با قیمت هایی که مربوط به رادیولوژی انواع دندان می باشد آشنایی بیشتری به دست آورید. دکتر نکیسا با استفاده از دستگاه هایی که متنوع هستند رادیولوژی دندان را بر اساس درخواست مشتری انجام می دهد. برای رادیولوژی دندان دکتر نکیسا تمامی موارد درخواست شده پزشک متخصص را در نظر می گیرد و بر اساس آن فاکتورها رادیولوژی را انجام می دهد. شما در صورت به همراه داشتن دفترچه بیمه می توانید هزینه کمتری که بر اساس شرکت بیمه می باشد را برای رادیولوژی پرداخت کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()