پاکت جاروبرقی از مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ جاروبرقی به شمار می رود. در واقع پاکت جاروبرقی محلی برای ذخیره سازی آشغال در داخل این وسیله می باشد. از این رو شرکت های تولید کنندۀ جاروبرقی از پاکت های پارچه ای و دائمی یا پاکت جاروبرقی موقت استفاده نموده اند. بدین ترتیب متناسب با مدل و برند جاروبرقی، پاکت جاروبرقی مناسب را با قیمت مناسب تهیه نمائید. با توجه به اینکه پاکت جاروبرقی محل نگهداری گرد و غبار و کثیفی می باشد، جنس پاکت جاروبرقی می تواند تأثیر مستقیم بر روی جلوگیری از نفوذ آلودگی به بخش داخلی و موتور جاروبرقی می شود.

فروشگاه همتا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ تأمین و پخش انواع کیسه و پاکت جاروبرقی در تهران می باشد. البته قادر به عرضۀ محصولات فروشگاه به سراسر کشور می باشند.

فروش پاکت جاروبرقی در مدل های مختلف

در حال حاضر امکان خرید پاکت جاروبرقی به صورت تک لایه و چند لایه با سایزهای مختلف در سطح بازار وجود دارد. در اصل طراحی و تولید کیسه جاروبرقی بر اساس استانداردهای دستگاه های جاروبرقی صورت می گیرد. با توجه به اهمیت کاربرد جاروبرقی جهت نظافت منزل، کیفیت کیسه های جاروبرقی تأثیر مستقیم بر طول عمر مفید دستگاه خواهد داشت.

امروزه فروش پاکت جاروبرقی کلار و.... در سطح بازار در دسته بندی های اصلی پاک یکبار مصرف و دائمی صورت می گیرد. بنابراین متناسب با مدل جاروبرقی، اقدام به خرید پاکت مناسب نمود. معمولاً استفاده از پاکت جاروبرقی چند لایه کاربردی تر است چون باعث عدم نفوذ گرد و خاک به اجزای داخلی دستگاه می شود. هنگام خرید پاکت جاروبرقی توصیه می کنیم مشخصات مندرج بر روی بسته بندی پاک را مورد بررسی دقیق قرار دهید تا متناسب با سیستم عملکرد جاروبرقی، پاک مناسب تهیه نمائید.

اگر قصد خرید پاکت جاروبرقی به صورت اینترنتی را دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی همتا اقدام نمائید.

 

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()