طرح توجیهی راهکار مناسبی جهت جلوگیری از هدر رفتن بودجۀ اختصاص یافته به پروژه می باشد. همانطور که می دانید، جهت اجرای یک پروژه حتی در ابعاد کوچک، نیاز به بررسی و ارزیابی تمام جوانب مرتبط با آن می باشد. در واقع نیاز به چک نمودن مواردی از جمله تخمین بودجۀ مورد نیاز، نحوۀ تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز اجرای عملیات، مطالعه سنجی بازار و تعیین مدت زمان اتمام پروژه و همچنین محاسبه و تخمین زمان دست یافتن به سود خالص می باشد. بدین ترتیب تهیۀ یک طرح توجیهی می تواند بهترین راهکار جهت اطلاع از آیندۀ پروژه باشد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا پس از بررسی های فراوان به اهمیت تهیه و نگارش طرح توجیهی پی برده اند. لذا در همین راستا از تجربیات و دانش تیم محققین و مهندسین در حوزه های اقتصادی، مالی و حسابداری استفاده می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند موفق به تنظیم مبانی طرح توجیهی متناسب با صنایع مختلف گردند.

آشنایی با مفاهیم طرح توجیهی

هدف اصلی تهیه و تنظیم طرح توجیهی، بررسی جوانب مختلف یک پروژه است که به واسطۀ آن بتوان میزان درصد موفقیت و شکست آن را محاسبه و تعیین نمود. مفاهیم متعددی جهت راه اندازی یک پروژه مد نظر قرار گرفته می شود که نقش بسزایی بر روی نحوۀ اجرای پروژه خواهد داشت.

در ابتدا سه گام اصلی مرتبط با اجرای طرح توجیهی در نظر گرفته می شود که می توان به مطالعه و بررسی مفاهیم مرتبط با پروژه، مطالعه سنجی مقدماتی و امکان سنجی کامل و بازار سنجی اشاره نمود. به طور کلی تمام مباحث مرتبط با اجرای یک پروژه مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند از راه اندازی پروژه های بی کاربرد و ریسک بالای شکست جلوگیری کنند.

جهت سفارش انواع طرح توجیهی مانند طرح توجیهی بانک برون مرزی می توانید از تخصص بی شائبه گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با پرداخت حداقل هزینه بهره مند شوید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()