یکی از بهترین وسیله های ورزشی که بیشتر ورزشکاران از آن برای تمرین های ورزشی خود استفاده می کنند دمبل می باشد. در بین انواع این وسیله ورزشی شما می توانید یکی از آنها را که وزن مناسبی برای ورزش کردن دارد را انتخاب کنید. شما برای خرید هر یک از انواع  دمبل ها باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین نمونه های این وسیله ورزشی را خریداری کنید. کارشناسان فروش فروشگاه هایپرجیم می توانند برای خرید هر یک از انواع این وسیله ورزشی شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین نمونه های آنها را خریداری کنید.

نکاتی در مورد خرید دمبل :

 برخی از نکاتی که در مورد خرید دمبل اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

  1. در ابتدا بهتر است که نوع دمبل را که از چه جنسی می باشد به خوبی بررسی کنید. برخی از آنها پلاستیکی هستند و برخی از آنها هم به صورت فلزی می باشد، شما می توانید بر اساس تعداد تمرین های ورزشی خود یکی از آنها را که با آن راحت تر هستید را خریداری کنید.
  2. قیمت از دیگر نکاتی است که زمان خریداری دمبل باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. فروشگاه هایپرجیم با بهترین قیمت انواع این وسیله ورزشی را به شما ارائه می دهد.
  3. از دیگر نکاتی که زمان خریداری این وسیله ورزشی باید به آن دقت داشته باشید وزن دمبل ها است. برخی از آنها وزن بالایی دارند و برخی از دیگر نمونه ها هم وزنشان پایین تر است. شما می توانید برای خریداری هر یک از آنها به مقاومت بدنی تان توجه داشته باشید.

4. مدل ها و طراحی های این وسیله ورزشی با یکدیگر متفاوت است، بنابراین شما بهتر است که به خوبی زمان خرید دمبل مدل آنها را بررسی نمایید.  

برای خریداری هر یک از انواع دمبل ها شما باید به خوبی قیمت آنها را بررسی کنید. این وسیله ورزشی بر اساس فاکتورهای متنوع که روی هر یک از آنها وجود دارد قیمتشان برای خرید یکسان نمی باشد. شما می توانید در بین انواع این وسیله ورزشی یکی را که با نیازهای ورزشی تان مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. آن دسته از انواع دمبل هایی که هزینه خریداری بیشتری دارند از بهترین متریال ها تولید شده اند و وزنشان هم بالا می باشد. فروشگاه هایپرجیم فروش انواع این وسیله ورزشی را با بهترین قیمت بر عهده دارد. بنابراین شما می توانید آن را بر اساس  بودجه خود خریداری کنید.

قیمت دمبل :

هزینه ای که شما باید برای خریداری دمبل پرداخت کنید بسته به فاکتورهای متنوع با یکدیگر متفاوت است. برخی از فاکتورهایی که روی قیمت خرید آنها تاثیر زیادی دارد عبارت می باشد از :

  1. در ابتدا باید به خوبی بدانید که وزن دمبل ها یکی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی است که روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. آن دسته از انواع این وسیله ورزشی که وزن بالایی دارند قیمت خریدشان هم بیشتر است. البته که شما از فروشگاه هایپرجیم می توانید این وسیله ورزشی را را با بهترین قیمت خریداری نمایید.
  2. از دیگر مواردی که تاثیر زیادی روی قیمت دمبل ها می گذارد جنس و کیفیت آنها می باشد. آن دسته از انواع این وسیله ورزشی که با استفاده از فلز تولید شده اند هزینه بیشتری برای خریداری دارند. برای خرید اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید.
  3. نوع طراحی این وسیله ورزشی از دیگر موارد مهم در مورد قیمت آنها می باشد. برخی از آنها طراحی بسیار ساده و شیکی دارند که شما را برای ورزش کردن ترغیب می کنند.

4. اگر شما انواع دمبل را از فروشگاه های عمده فروشی خریداری کنید هزینه زیادی را نیاز نیست که برای خرید به فروشنده ارائه دهید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()