آموزش مجازی فرصت مناسب برای ادامۀ تحصیل در دوره های متوسطه و دانشگاهی در سطح جهان محسوب می شود. چند دهۀ اخیر گسترش و توسعۀ فضای اینترنت در سطح جهان و همچنین کشورمان، موجب شده تا افراد مختلف بتوانند از این فرصت به بهترین شکل استفاده نمایند. راه اندازی مدارس آموزش مجازی در سطح جهان باعث گردیده تا افراد بیشتری موفق به ادامۀ تحصیل شوند.

یکی از مدارس پیشرو در حوزۀ خدمات آموزش مجازی، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها است که در تهران تأسیس شده است و قادر به ارائه خدمات آموزشی در سطح کشور می باشند.

مشخصه و مزایای آموزش مجازی

متأسفانه شرایط زندگی برای عموم افراد سخت شده است و این مسئله موجب شده تا برخی از دانش آموزان نوجوان به والدین خود کمک کنند و نتوانند در طول روز حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند. همچنین دور بودن برخی از روستاها از مدارس، موجب شده برخی از بچه ها نتوانند در فصول سرد سال دسترسی به مدارس داشته باشند. بدین ترتیب راه اندازی مدارس آموزش مجازی، می تواند این مشکل را در سطح کشور مرتفع سازد و هیچ دانش آموزی از ادامۀ تحصیل باز نماند. با استفاده از این فرصت، هر دانش آموزی می تواند از دورۀ متوسطه تا مدارج عالیه موفق به ادامۀ تحصیل گردد و موفقیت های زیادی را کسب نماید.

شهریه آموزش مجازی بر اساس تعرفه های مشخصی است که از سوی مؤسسه آموزش و پرورش در سطح کشور تعیین می گردد. به طور کلی پرداخت شهریه جهت دریافت خدمات آموزش از راه دور دور برای والدین می تواند صرفۀ اقتصادی داشته باشد چون نیازمند به پرداخت هزینه برای رفت و آمد نمی باشند. البته سطح سرعت یادگیری برای دانش آموزان نسبت به گذشته افزایش می یابد.

بدین ترتیب مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، به صورت حرفه ای در حوزۀ خدمات آموزش مجازی فعالیت دارد.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()