یکی از انواع زغال هایی که در بازار محبوبیت بسیار زیادی دارد زغال سکه ای می باشد. شما باید به خوبی بدانید که قیمت خرید زغال های سکه ای متغیر می باشد. سالار سوز جنوب هزینه مناسب و به صرفه ای را برای خریداری  زغال سکه ای از مشتریان خود دریافت می کند. ساختار زغال سکه ای به صورت منحصر به فرد می باشد که شما می توانید از آن کاربردهای زیادی دریافت کنید. بسته بندی های زغال های سکه ای متفاوت می باشد که شما هر یک از بسته بندی ها را با بهترین قیمت می توانید از سالار سوز جنوب خریداری نمایید.

فروش ویژه و عمده زغال سکه ای

 وزن زغال سکه ای بسیار پایین می باشد و بسیار آسان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شما با استفاده از این زغال ها می توانید آتش شعله ور سازید و همچنین مدت زمان زیادی آتش را شعله ور نگه دارید. سالار سوز جنوب با قیمتی مناسب انواع زغال سکه ای را در بسته بندی های متنوع به مشتریان خود ارائه می دهد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برای خرید زغال مرکبات می توانید از سالار سوز جنوب زغال را با قیمتی عمده خریداری کنید. سالار سوز جنوب به عنوان یکی از عمده فروشان فعال در زمینه فروش زغال های سکه ای و انواع دیگر زغال ها فعالیت می کند.

ساختار زغال سکه ای به گونه ای است که بسیار سریع آتش می گیرد. بنابراین اگر شما می خواهید در کمترین بازه زمانی زغال را به شعله آتش تبدیل کنید و مدت زمان زیادی از آن پایداری دریافت نمایید این زغال انتخاب مناسبی می باشد. بسته بندی های متنوع زغال سکه ای را می توانید از سالار سوز جنوب خریداری نمایید. سالار سوز جنوب هزینه زیادی را برای خریداری زغال از مشتریان خود دریافت نمی کند تا آنها قادر به خرید حجم زیادی از زغال باشند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()