اتوبار و باربری از حمله خدمات ضروری است که در دهه های اخیر بدان اهمیت داده شده است و مراکز متعددی در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نموده اند. با گذشت زمان ارتفاع ساختمان ها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و تعدد افرادی که ویلا نشین هستند کاهش پیدا کرده است. از این رو نسبت به گذشته انجام پروسۀ اسباب کشی برای افراد به سادگی نیست، علاوه بر آنکه مشغلۀ کاری که عموم افراد با آن روبرو هستند، موجب شده تا کمتر زمان لازم برای امور حمل و نقل منزل را به تنهایی داشته باشند. از این رو دریافت خدمات مراکز معتبر  اتوبار ، می تواند کارآمدترین راهکار به شمار آید.

اتوبار آزادی به صورت متمرکز در حوزۀ خدمات حمل و نقل و اتوبار در منطقۀ غرب تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با کسب تجربیات فراوان طی سال ها فعالیت، دارای سابقه ای درخشان در عرصۀ امور بسته بندی ایمن و جابجایی اسباب و لوازم منزل در طول هفت روز هفته می باشند.

خدمات اتوبار و باربری در تهران

محدودیتی در حوزۀ خدمات اتوبار و باربری در تهران وجود ندارد، البته بستگی به سیاست کاری مجموعه دارد که قادر به ارائه خدمات به کدام مناطق می باشند. در حال حاضر که افراد با مشغله های فکری متعددی روبرو هستند، می توانند امور اسباب کشی منزل خود را به افراد کاردان بسپارند و مطمئن از بسته بندی صحیح وسایل و کاهش خسارات حین حمل و نقل گردند. هزینۀ اتوبار بر اساس مدت زمان حمل و نقل، مسافت و خدمات جانبی از جمله بسته بندی و تعداد کارگران مشخص می گردد. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی یکی از بزرگ ترین مراکز اتوبار و حمل اثاثیه منزل در تهران است که متشکل از افراد فنی و مجرب می باشد.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()