خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای فروشگاه های کوچک و بزرگ توزیع تجهیزات موبایل ضرورت دارد. بر اساس تنوع مدل های برند گوشی هوشمند، نیاز به استفاده از لوازم جانبی اختصاصی متناسب با مدل موبایل است. گلس، پاوربانک، شارژر، کابل، گارد، هولدر، هندزفری، هدفون، اسپیکر و ... برخی از انواع تجهیزات موبایل محسوب می شوند و تهیۀ آنها برای افرادی که دارای موبایل هستند، به قطع نیازمند به خرید یکی از جملۀ این وسایل می باشند. خرید عمده لوازم جانبی موبایل توسط برخی از مراکز پخش تجهیزات گوشی هوشمند با برندهای مختلف صورت می گیرد.

فروشگاه 414، مرکز پخش عمدۀ تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در تهران می باشد. این مجموعه به عنوان یکی از مجموعه های تأمین کننده و عرضه کنندۀ لوازم جانبی در سطح بازار محسوب می شود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان

تنوع تولید وسایل جانبی گوشی هوشمند بسیار است و این مسئله موجب شده تا طرفداران چنین محصولاتی در سطح کشور افزایش یابد. به دنبال این موضوع مهم مراکز عرضۀ چنین تجهیزاتی اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان و برندهای مختلف می نمایند. تعدد برندهای لوازم جانبی گوشی همراه بسیار است و مجموعه هایی که در حوزۀ فروش عمده لوازم جانبی موبایل هستند، جهت جلب رضایت مشتریان محصولات متنوعی را تهیه و توزیع نمایند.

بدین ترتیب مجموعه های مختلف می توانند اقدام به خرید عمده لوازم جانبی موبایل اصل و غیر اصل تهیه نمایند و بدین وسیله با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می توانند اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

جهت خرید عمده لوازم جانبی موبایل های سامسونگ، آیفون، شیامی، اچ تی سی و غیره می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 با اطمینان خاطر و همراه با گارانتی به صورت اینترنتی خریداری کنید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()