نمایندگی باسئوس مفتخر به ارائه محصولات کمپانی باسئوس چین می باشند. کمپانی باسئوس یا بیسوس فعالیت خود را بیش از 10 سال است که در کشور چین آغا نموده است و با بهره گیری از فناوری روز دنیا، موفق به تولید لوازم جانبی موبایل همچون هندزفری، هولدر، قاب، کابل، شارژر، پاوربانک و ... گردند. این مجموعه محصولات متنوعی را تولید نموده اند. از این رو برخی از مراکز فروش تجهیزات جانبی گوشی به عنوان نمایندگی باسئوس ، شرایط مناسبی جهت خرید عمده لوازم جانبی باسئوس را برای مشتریان فراهم می نمایند.

فروشگاه 414 یکی از مجموعه های بازرگانی است که در تهران کسب و کار مجموعۀ خود را در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات موبایل آغاز نموده است. در لیست محصولات بیسوس این مجموعه، امکان خرید انواع هولدر بیسوس، پاوربانک بیسوس، کابل، شارژر فندکی، هدفون، هندزفری و ... برای مشتریان به صورت عمده با قیمت ارزان فراهم می باشد چون به عنوان نمایندگی باسئوس فعالیت می کند.

معتبرترین نمایندگی محصولات باسئوس

با توجه به معتبر بودن و کیفیت بالای محصولات بیسوس، مراکز فروش لوازم جانبی موبایل با هدف برآورده نمودن نیاز تمامی مشتریان با دریافت نمایندگی بیسوس تلاش می کنند با تأمین تجهیزات این کمپانی، امکان خرید عمده وسایل جانبی باسئوس را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می آورند.

کمپانی بیسوس در لیست محصولات خود، انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم الکترونیکی خودرو، تجهیزات گیمینگ، تجهیزات عکاسی، انواع شارژر وایرلس بیسوس و ... را در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه نموده اند. مجموعه های بازرگانی پخش لوازم جانبی موبایل می توانند با أخذ نمایندگی رسمی باسئوس، محصولات این مجموعه را به صورت اورجینال در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. بی شک با مراجعه به مراکز نمایندگی محصولات باسئوس می توان لوازم جانبی موبایل اصل را با نازل ترین قیمت تهیه نمود.

جهت خرید عمده محصولات بیسوس می توانید به فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 مراجعه نمائید چون به عنوان یکی از مراکز نمایندگی بیسوس در تهران فعالیت می کند.

 

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()