قیمت کفش کار به عوامل متعددی بستگی دارد و مشاغل مختلف ممکن است حین انجام کار با آسیب های جدی روبرو باشند. از این رو خرید تجهیزات ایمنی توسط کارفرمایان برای کارگران لازم و ضروری می باشد. رعایت نکات ایمنی موجب افزایش عملکرد و آسودگی خاطر کارگران می شود. بنابراین  قیمت کفش کار  متناسب با نوع فعالیتی که افراد برای آن استخدام شده اند ناچیز و مقرون به صرفه خواهد بود. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از مدل های پرکاربرد کفش کار خواهیم پرداخت تا بدین وسیله کارفرمایان با داشتن اطلاعات جامع، اقدام به تهیۀ کفش ایمنی مناسب نمایند.  

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از فروشندگان با سابقه در حوزۀ پخش تجهیزات ایمنی همچون کفش کار، دستکش کار، کلاه ایمنی و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

نکات مهم تأثیرگذار بر قیمت کفش کار

بدیهی است جنس و مدل دو عامل اصلی در تعیین قیمت کفش کار می باشد. علاوه بر آنکه نقش بسزایی در نگهداری پا در برابر خطرات احتمالی چون افتادن وسایل سنگین، برش، سوختگی و برق گرفتگی خواهد داشت. در همین راستا از فولاد در قسمت پنجۀ کفش ایمنی استفاده می گردد که مانع از قطع شدن انگشتان هنگام سقوط وسایل سنگین بر روی پا گردد. برای اطلاع از قیمت کلاه ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

به دلیل اهمیت کاری که کارگران جهت انجام آن استخدام شده اند، قیمت کفش کار سر پنجه فولادی ناچیز است. تهیۀ کفش کار می تواند به فرد آسودگی خاطر دهد و راحت تر به فعالیت خود ادامه دهد. در واقع رغبت و میل کارگران را جهت ادامۀ کار بیشتر می کند. پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می شود و به همین دلیل نگهداری از آن برای افراد حائز اهمیت است.

در صورت تمایل به خرید کفش کار با قیمت ارزان می توانید به واسطۀ فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()