قیمت کفش ایمنی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. هدف از تولید و عرضۀ کفش ایمنی، حفاظت از عضو مهم بدن یعنی پا می باشد. در واقع با انتخاب بهترین کفش ایمنی می توان از پا در برابر ضربات وارده محافظت نمود. ما قصد داریم در ادامۀ مقاله به معرفی این وسیلۀ پر کاربرد در صنایع مختلف اشاره نمائیم. جهت اطلاع از  قیمت کفش ایمنی می توانید به مراکز فروش تجهیزات ایمنی در سطح شهر مراجعه نمائید.

فروشگاه رادین ایمن نام شناخته شده ای از مجموعه های عرضۀ لوازم ایمنی در تهران می باشد. به عبارتی افرادی که قصد خرید کفش ایمنی، دستکش کار، کلاه ایمنی و ... دارند، می توانند به وب سایت رسمی رادین ایمن مراجعه نموده و به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را تأمین نمایند.  

نکات مهم قیمت کفش ایمنی

همانطور که بدان اشاره نمودیم نکات مهم قیمت کفش ایمنی مرتبط به مدل و جنس کفش بستگی دارد. هر حرفه ای دارای سختی های خاص خود می باشد و جهت حفاظت از اعضای بدن نیاز به تهیۀ تجهیزات ایمنی مناسب می باشد. خرید کفش ایمنی به منظور جلوگیری از آسیب دیدن پا مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته متناسب با نوع مشاغل، نیاز به استفاده از کفش ایمنی مناسب است.

به عنوان مثال قیمت کفش ایمنی به جنس و نوع متریال به کار رفته در کفش وابسته می باشد و متناسب با فعالیت های ساختمان سازی نیاز به خرید کفش ایمنی با رویۀ آهنی است، تا بدین وسیله بتوان از ورود ضربات جدی و افتادن وسایل سنگین بر روی پا محافظت نمود. مواد ارگونومیکی استاندارد در ساخت انواع کفش ایمنی صنعتی به کار برده می شود تا ماهیت فیزیکی خود را حفظ کند.

جهت استعلام قیمت خرید تجهیزات ایمنی مانند قیمت کفش ایمنی پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و به صورت آنلاین کفش مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()