هر یک از نکاتی که مربوط به آموزش مجازی می باشد را مدرسان رایان کاشی ها به خوبی در نظر می‌ گیرد تا دانش آموزان تدریس بی نظیری را تجربه نمایند. امروزه بسیاری از مدرسه هایی که آموزش مجازی را بر عهده دارند باید تمامی نکات و قوانین آموزش از راه دور را در مدرسه ها رعایت کنند و مدرسان مدرسه ها هم نیز با این نکات آشنایی داشته باشند. رایان کاشی ها به عنوان یکی از مدرسه های آموزش از راه دور تمامی قوانین آموزش مجازی را برای دانش آموزان ابتدا بیان می کند تا آنها با آگاهی بیشتری آموزش‌ های لازم را جهت یادگیری دریافت نمایند.

معرفی نکاتی در مورد آموزش مجازی بهینه

هر یک از مطالبی که در آموزش از راه دور به دانش آموزان ارائه می شود کوتاه و موجز است که همین مسئله موجب می شود دانش آموزان قدرت یادگیری بیشتری به دست بیاورند. مدرسانی که آموزش مجازی در رایان کاشی ها را بر عهده دارند همیشه برای درس دادن آماده هستند و ساختار و قالب های آموزشی را پیش از ارائه دادن به دانش آموزان آماده می شود. مدرسان رایان کاشی ها دانش آموزان را به خوبی قادر هستند که برای یادگیری آموزش مجازی آماده کنند.

یکی از مهمترین نکاتی که مدرسان رایان کاشی ها زمان آموزش از راه دور به آن دقت دارند این است که قبل و بعد از تدریس تکالیفی را به دانش آموزان ارائه می دهند. اینکه دانش آموزان به صورت کتبی و یا شفاهی باید تکالیف را به مدرسان ارائه دهند را معلم برایشان تعیین می کند. هر یک از مدرسان رایان کاشی ها در آموزش مجازی از منابع آنلاین استفاده می کنند. دانش آموزان مدرسه توسط مدرسان ارزیابی می شوند تا یادگیری شان به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد. مدرسان با تمامی دروس آموزش از راه دور و نحوه آموزش آنها آشنا می باشند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()