ساک دستی سوزنی نام دیگر ساک پارچه ای است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف در سطح جهان مشاهده نمود. پارچه اسپان باند به دلیل شکل ظاهری که دارد با عنوان پارچۀ سوزنی نیز شناخته می شود و از آن جهت تولید ساک دستی در ابعاد مختلف استفاده می شود. چندین سال است که ورود ساک دستی سوزنی در لیست ساک دستی های رایج، عاملی مؤثر جهت کاهش مصرف ساک نایلونی بوجود آمده است و شاهد کاربرد گستردۀ انواع  ساک دستی سوزنی در مدل و ضخامت های مختلف می باشیم.

شرکت پارچینه از جمله مجموعه های مجرب در حوزۀ تولید و چاپ ساک دستی سوزنی به فعالیت خود ادامه می دهند. این مجموعه بدین ترتیب توانسته اند تحولی بزرگ در حوزۀ تولید محصولات تبلیغاتی بوجود آورند.

نحوۀ تولید ساک دستی سوزنی

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پارچه اسپان باند مواد پلیمری است که توسط دستگاه های اکسترودر ذوب شده و وارد سوزن های سرنگ ماننده شده و پس از وارد شدن فشار زیاد توسط دستگاه، مواد ذوب شده به صورت الیاف پلیمری به شکل رشته های فیلامنت خارج می شود. پس از سرد شدن الیاف فلامنت ها، آنها به شکل آیرو دینامیک بر روی نقاله های خط تولید کِش داده می شوند و بدین وسیله لایه ای از پارچه سوزنی یا همان اسپان باند تولید می شود.

به طور کلی فرایند تولید ساک دستی سوزنی ای به صورت کاملاً مکانیزه انجام می گیرد و امکان تولید پارچه اسپان باند به صورت چند لایه ای برای شرکت های تولید کننده میسر می سازد. بدین وسیله می توانند میزان استحکام و دوام پارچه را در برابر پارگی بهبود ببخشند. بنابراین امکان استفاده ساک دستی پارچه ای چند لایه جهت جابجایی وسایل سنگین مهیا می باشد.  

برای خرید کیسه پارچه ای و ساک دستی سوزنی با تیراژ بالا می توانید از خدمات مجموعۀ پارچینه استفاده نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()