زغال چینی ایرانی و وارداتی از دیگر انواع ذغال موجود در بازار به شمار می رود. زغال کاربرد فراوانی در امور پخت و پز، قلیان، امور صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه صنعت تولید زغال فشرده در داخل کشور رونق یافته است و شاهد تولید و فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی می باشیم. با توجه به کارایی که زغال در مصارف گوناگون دارد، نوع و سایز این محصول نقش بسزایی در ماندگاری و دوام آن خواهد داشت. در ادامۀ مقاله بیشتر به ترکیبات اصلی ذغال چینی خواهیم پرداخت چون بر اساس این الگو در ایران اقدام به تولید زغال چینی ایرانی نموده اند.

مجموعۀ سالار سوز جنوب یکی از دیگر از مجموعه های مجرب در حوزۀ تأمین و فروش ذغال به صورت بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده است. متناسب با نیاز بازار مدل های مختلف رغال چینی را تهیه و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

ویژگی های زغال چینی ایرانی و وارداتی

ترکیبات اصلی زغال چینی ایرانی و وارداتی از خاک اره، خاک زغال و پوست گردو تشکیل شده است. لازم به ذکر است که ویژگی های قابل توجهی در نحوۀ تولید ذغال چینی نهفته است و شرح این موضوع را در مقالات دیگر توضیح می دهیم. یک زغال چینی ایرانی و وارداتی خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد و از آن جهت چه اموری استفاده می شود. سایز مناسب و فشردگی و انسجام و دیگر خاکستر شدن، در کنار خواص بی دود بودن و بی بو بودن از موارد مهمی هستند که نقش بسزایی در کیفیت این نوع زغال خواهد داشت. اگر خواستار خرید زغال چینی ایرانی می باشید، می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ ذغال داخلی مراجعه نمائید.

جهت اطلاع از قیمت فروش زغال لیمو و زغال چینی ایرانی و وارداتی می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()