زغال مصری وارداتی نیز یکی دیگر از زغال های رایج بازار به شمار می رود. زغال ماده سبک، سیاه و شکننده ای می باشد که حاصل نیم سوز سوختن چوب می باشد. هنگامی که چوب سوخته می شود، اندام های گیاهی چوب سوخته شده و میزان قابل توجهی کربن تولید می شود که می توان به 90 الی 98 درصد کربن اشاره نمود. مجموعه های تولید کنندۀ زغال اقدام به تولید انواع زغال فشرده و زغال قالبی می نمایند. بدین ترتیب هر کشور متناسب با چوب های رایج در محیط اقدام به تولید زغال می نمایند. علت اصلی استقبال از فروش زغال مصری وارداتی به دلیل ویژگی های خاص آن می باشد.

مجموعۀ سالار سوز جنوب یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ ذغال های با کیفیت در سطح شهر محسوب می شود. زغال لیمو، زغال چینی ایرانی و وارداتی، زغال لیمو، زغال مصری وارداتی و ... از جمله محصولات رایج است که توسط این مجموعۀ معتبر عرضه می شوند.

ویژگی های زغال مصری وارداتی

از مهمترین ویژگی های زغال مصری وارداتی می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود چون تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری و دوام حرارت زغال خواهد داشت. توجه داشته باشید که هر زغالی خوب نمی باشد و ممکن است نوع مواد تشکیل دهنده و فرآیند تولید ذغال به درستی صورت نگرفته باشد و این مسئله موجب کاهش استحکام زغال می گردد. هنگام خرید زغال توجه به انسجام زغال ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر میزان تولید حرارتی که توسط زغال تولید می شود، خواهد داشت. فروش زغال مصری وارداتی به صورت بسته بندی صورت می گیرد و می توان این نوع زغال را جهت مصارف پخت و پز، قلیان و همچنین تولید حرارت کوره های صنعتی استفاده نمود.

در صورت نیاز به خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی و زغال مصری وارداتی در حجم زیاد می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نموده و با قیمت مناسب تر از بازار تهیه نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()