درمان کرونا در منزل می تواند توسط خدمات پرستاری در منزل به سهولت و بدون دغدغه صورت گیرد. همانطور که می دانید چند سال اخیر ورودی بیماری کووید 19 یا همان ویروس کرونا توانسته در سطح جهان جان بسیار از افراد در سنین مختلف را بگیرد.

بیماری کرونا مشابه بیماری سرما خوردگی است که در انسان های مختلف با آنتی بادهای متفاوتی که در بدن افراد وجود دارد، به صورت های مختلف خود را نشان می دهد که می تواند فرد را دچار بیماری خفیف و یا مزمن نماید. بنابراین افرادی که دچار بیماری خفیف می شوند، می توانند از خدمات درمان کرونا در منزل  بهره مند شوند.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان با توجه به نوع خدمات درمانی که بیماران ارائه می دهند، قادر به ارائه خدمات درمان کرونا در منزل می باشند. در واقع این مجموعه با اعزام پرستار مجرب به محل تلاش می کنند با ارائه خدمات درمانی مناسب روند درمان را برای بیماران راحت تر نموده و دغدغۀ حضور در محیط های بیمارستانی پر خطر را نداشته باشند.

اصول درمان کرونا در منزل

اصول درمان کرونا در منزل همچون محیط های بیمارستانی و درمانگاه رعایت می شود. پرستاران مطابق با توصیه های پزشک معالج روند مراقبت و قرنطینه در منزل را برای فرد مهیا می سازد. امروزه برای خیلی از افراد حضور در محیط بیمارستان می تواند باعث ازدحام و همچنین مزمن شدن وضعیت بیماری آنها شود. از این رو درخواست خدمات درمان کرونا در منزل از سروی مراکز تخصصی مراقبت های بالینی زیر نظر وزارت بهداشت می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

جهت دریافت خدمات پرستاری و خدمات درمان در منزل می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس گرفته و پس از مشاورۀ تخصصی می توانید با هزینۀ مناسب از خدمات درمانی این مجموعه بهره مند شوید.

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()