ویزیت پزشک در منزل به فرد بیمار کمک می کند که راحت تر خدمات پزشکی را دریافت کند و درگیر دغدغه های رفت و آمد به محیط های درمانی را نداشته باشند. بسیاری از بیماران ممکن است به دلایل مختلف تمایل به مراجعت به مراکز بیمارستان و درمانگاه را نداشته باشند. از این رو مراکز خدمات پزشکی و پرستاری با تأمین نیروی متخصص و مجرب قادر به ارائه خدمات درمانی در منزل می باشند. انجام  ویزیت پزشک در منزل نیز از مهمترین خدمات درمانی است که توسط چنین مراکزی به بیماران ارائه داده می شود.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان به صورت حرفه ای مجموعۀ خود را تأسیس نموده است. این مجموعه با تأمین کادر پزشک عمومی و متخصص، قادر به ارائه خدمات ویزیت دوره ای بیماران در منزل می باشند.

هزینه ویزیت پزشک در منزل

هزینه ویزیت پزشک در منزل ارتباط مستقیم با تخصص پزشک خواهد داشت. دلایل متعددی وجود دارد که بیمار تمایل به دریافت خدمات پزشکی در منزل دارد. بدین وسیله تأسیس مرکز خدمات نفس بان توانسته این نیاز را به صورت کاملاً رسمی و قانونی مرتفع نمایند. امروزه ارتقاء سطح کیفیت مراقبت از بیماران، موجب کنترل بیماری ها و کاهش دفعات بستری فرد در محیط بیمارستانی می شود و می تواند باعث پیشگیری از موارد بستری غیر ضروری گردد. علاوه بر آنکه فرد درگیر بیماری های عفونی بیمارستانی نیز نمی شود. استفاده از این امکانات به افراد کمک می کند که دغدغه و نگرانی های مراجعه به بیمارستان و یا ماندن در ترافیک شهری را نداشته باشند. بنابراین درخواست ویزیت پزشک در منزل می تواند راهکار مناسبی برای بیمارانی که در منزل دوران بستری را سپری می کنند، باشد.

جهت اطلاع از هزینه ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل و سرم درمانی در منزل  می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت، از خدمات تخصصی این مجموعۀ متعهد استفاده نمائید.

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()