درمان در منزل یکی از خدمات پزشکی و پرستاری است که توسط برخی از مراکز خدمات دهی پرستاری در منزل به بیماران در سطح کشور ارائه داده می شود. امکان حضور عموم بیماران در محیط های درمانی و بیمارستانی مقدور نمی باشد. کمبود زمان، عدم وجود متخصص، مشکلات اقتصادی، هزینۀ بالای بستری در محیط بیمارستان و ... تنها برخی از دلایل مهمی هستد که باعث می گردد تمایل به دریافت خدمات درمان در منزل با حداقل هزینه داشته باشند. چند سال اخیر شاهد تغییرات قابل توجهی در سبک زندگی افراد مختلف می باشیم که این مسئله موجب شده تا افراد بیشتر به سطح سلامتی خود توجه داشته باشند و درمان در منزل را داشته باشند.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به صورت کاملاً اصولی و با أخذ مجوزهای پزشکی قادر به ارائه خدمات درمانی در محیط بیمارستان می باشند.

ارائه خدمات درمان در منزل

جهت انجام درمان در منزل می توانید از تخصص افراد مجرب استفاده نمائید. مراکز خدمات پرستاری با در اختیار داشتن کادر درمان مجرب قادر به انجام اصولی امور پزشکی و پرستاری می باشند و می توانند با دریافت هزینه ای پایین تر از هزینۀ بیمارستان کارهای درمانی را در محیط منزل انجام دهند.

امروزه افرادی که نیاز به مراقبت پزشکی در محیط زندگی خود دارند و علاقه ای به ماندن در محیط بیمارستانی ندارند، می تواند از خدامت مراکز پرستاری در منزل استفاده نمایند. چنین مجموعه هایی به صورت کاملاً اصولی قادر به انجام کلیۀ خدمات درمانی در منزل می باشند که می تواند مراقبت های پس از جراحی، تزریق و پانسمان، نمونه گیری، انجام فعالیت های فیزیوتراپی و توانبخشی و ... را شامل شود. متناسب با نوع خدمات درمانی در منزل، فرد متخصص به محل اعزام می شود و می توانند نیاز درمانی شما را مرتفع نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ویزیت پزشک در منزل می توانید به مرکز خدمات پرستاری نفس بان مراجعه نمائید.

 

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()