بهترین متخصص قلب و عروق اقدام به بررسی وضعیت بیماران می نماید و پس از بررسی جوانب، مراحل ابتدایی جهت تشخیص و درمان بیماران قلبی و عروقی را آغاز می نمایند. همانطور که سال های اخیر شاهد آن می باشید، بیماری های قلبی به عنوان یکی از امراض رایج در سطح جهان محسوب می شود و سالانه افراد زیادی بر اثر این نوع عارضه جان خود را از دست می دهند. با استفاده از خدمات بهترین متخصص قلب و عروق می توانید وضعیت درمانی خود را به صورت دوره ای چک نموده و از تجربیات متخصص قلب و عروق جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری خود استفاده نمائد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی فعالیت خود را در منطقۀ شرق تهران آغاز نموده است. دکتر ریاستی با هدف توسعۀ خدمات رسانی به مراجعه کنندگان عزیز توانسته است شرایط لازم جهت ارائه خدمات اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوار قلب الکتروکاردیوگرام، آنژیوگرافی و ... فراهم نماید. بدین ترتیب بیماران نیاز نیست به مراکز دیگر جهت انجام آزمایشات روتین تشخیصی قلب و عروق مراجعه نمایند.

خدمات بهترین متخصص قلب و عروق در تهران

همانطور که می دانید روز بروز بر تعدد افرادی که دچار بیماری های قلبی می شوند، افزوده می شود. از این رو شاهد ارائه خدمات بهترین متخصص قلب و عروق در تهران به بیماران با مشکلات قلبی می باشیم.

مسائل متعددی عامل بروز مشکلات قلبی می شود. از این رو جهت تشخیص و درمان بیماری نیاز به مراجعه به مرکز بهترین متخصص قلب و عروق است. در واقع متخصص قلب و عروق متناسب با تجربیات و دانش علمی که از آن برخوردار است، مناسب ترین آزمایش و تست را جهت تشخیص نوع بیماری به فرد تجویز می کند. سپس بیمار با تهیه و ارائه نتایج به متخصص، می تواند گامی مؤثر در جهت درمان بیماری خود بردارد.

جهت مراجعه به متخصص قلب و همچنین استفاده از دستگاه های تشخیص بیماری قلب و عروق می توانید به  کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید.

 

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()