طرح توجیهی را می توان برای هر نوع کسب و کاری تهیه و تنظیم نمود. بررسی وضعیت بازار، برآورد سود آوری حرفه، تعیین زمان اجرای پروژه، بررسی جریانات مالی، برنامه ریزی تأمین هزینه و مصرف آن، تأمین مکان مناسب از نظر ابعاد، تخمین زمان سود دهی و تأمین تدارکات و وسایل نقلیۀ لازم از جمله اهداف جمع آوری و نگارش  طرح توجیهی به شمار می روند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز با هدف ارائه خدمات فنی و تخصصی طرح توجیهی به سرمایه گذاران در سطح کشور، فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه جهت ارائه چنین امکاناتی، از تخصص افراد تحصیلکرده دانشگاهی در حوزۀ اقتصاد، مدیریت مالی، بودجه بندی و غیره بهره می گیرند.

تهیۀ طرح توجیهی

امروزه افراد مختلف که قصد راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعۀ فعالیت خود را دارند، می توانند از گزارشات طرح توجیهی استفاده نمایند. استفاده از این امکانات به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان اندک، فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز نمایند. در واقع با امکان سنجی بازار و بررسی و مدیریت مالی موارد مهمی هستند که در نظر گرفتن آنها پیش از عملیاتی ساختن پروژه می تواند بسیار مفید واقع گردد.

جهت راه اندازی که حرفه نیاز به بررسی جوانب مختلف مالی، اقتصادی، بازارسنجی و مواردی از این قبیل دارد. در این صورت می توانید احتمال موفقیت اجرای پروژه خود را تخمین زده و به صورت مؤثر مراحل اجرایی کسب و کار خود را بردارید. ایدۀ تهیۀ طرح توجیهی یا امکان سنجی بسیار مفید است و می تواند عامل اصلی جهت موفقیت پروژۀ شما گردد. استفاده از این ایده و تعیین مکاتبات اصولی در ارتباط با برآورد هزینه، میزان سودآوری، امکان سنجی بازار و مواردی از این قبیل جهت راه اندازی یک کسب و کار موفق حائز اهمیت است.

جهت مشاورۀ تخصصی و تهیۀ طرح توجیهی سفارشی مانند طرح توجیهی الیاف پلی استر از ضایعات پت می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()