تجهیزات ایمنی باید محافظت کاملی از بدن داشته باشند امروز مشاغل مختلفی از قبیل کار در بخش‌های ساختمانی ، مشاغل مرتبط با صنایع ، آزمایشگاه ها و غیره اگر از لوازم ایمنی مناسب بهره نبرند، دچار حوادث مختلف خواهند شد.مثلاً شغل مرتبط با الکتریسیته و جریانات برق را در نظر بگیرید این افراد باید از تجهیزات ایمنی کاملی برخوردار باشند و انواع لوازم ایمنی در این شغل باید نارسانای الکتریسیته باشند بنابراین در تجهیزاتی مانند کفش ها، از هیچگونه فلز استفاده نمی شود و همچنین سایر پوشش ها از جنس پلاستیک بوده و می ‌تواند حفاظت لازم را از بدن ایجاد نماید. شغل هایی که با بخش صنایع مرتبط است معمولاً کار با دستگاه های صنعتی و قطعات سنگین در این بخش ها بسیار به چشم می‌خورد بنابراین افراد از تجهیزات مناسب با این شغل ها باید بهره ببرند انواع تجهیزات مرتبط با مشاغل صنایع از جمله استفاده از کفش های ایمنی که دارای فلز سرپنجه فولادی بوده و همچنین استفاده از دستکش هایی که دارای زنجیر های فولادی است، بسیار مهم بوده و مناسب با این مشاغل است.

فروش تجهیزات ایمنی با قیمت ارزان

تجهیزات ایمنی توسط فروشگاه های مختلف با قیمت‌های متفاوت به فروش می رسد و افراد باید همواره در نظر داشته باشند تا در وهله اول کیفیت را مد نظر قرار داده و سپس قیمت را در نظر بگیرند. تجهیزات ایمنی در برند های مختلفی به تولید می ‌رسند که از لحاظ سطح کیفی با یکدیگر متفاوت هستند اما مراکز مختلف با توجه به در نظر گرفتن سود و وجود واسطه ها ، قیمت ‌های مختلفی را برای این لوازم در نظر می ‌گیرند. فروشگاه رادین ایمن به دلیل عرضه مستقیم محصولاتش و حذف واسطه ها قیمت های ارزانی را برای محصولاتش در نظر گرفته تا افراد بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند بنابراین شما می‌توانید با نازلترین قیمت، خرید تجهیزات ایمنی و خرید دستکش کار را انجام دهید. 

به یاد داشته باشید که بروز هرگونه حوادث می تواند ضربات جبران ناپذیری را برای افراد داشته باشد و هر فردی موظف است که به فکر سلامتی و جان خود باشد بنابراین اگر کارفرمایان شما برای شما تجهیزات را تهیه نکرده‌اند هر یک از افراد باید خود در جهت تأمین تجهیزات اقدام نمایند و در نهایت خرید از فروشگاه های معتبر بسیار مهم است و باید همواره خرید خود را از مراکز معتبر و مطمئن انجام دهید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()