با توجه به اینکه مشاغل مختلف در مواجهه با خطرات متفاوتی هستند و تجهیزات ایمنی در انواع مختلف به تولید می‌رسد مثلاً کفش های کار در تنوع بالایی به تولید رسیده که هر یک از آنها دارای ویژگی ساختاری متفاوتی هستند.  قیمت کفش ایمنی نیز با توجه به مواد به کار رفته در کفش ها ، برند، کیفیت و غیره در نظر گرفته می شود.

کفش ایمنی از ملزومات هر شغلی بوده و در هر کاری که فعالیت دارید باید حتماً از این کفش بهره ببرید باید توجه داشته باشید که کفش کار دارای فاکتور های مخصوصی بوده و به همین جهت باید کفش ایمنی را مناسب با شغل خود انتخاب نمایید. مثلا در شغل نجاری احتمال فرو رفتن میخ در پا وجود دارد یا افتادن چکش و ابزار کار بر روی پاها، در رابطه با مشاغلی که با دستگاه های صنعتی سر و کار دارند احتمال رفتن پا ها به داخل دستگاه‌ها وجود داشته همچنین در مشاغلی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند احتمال آسیب رساندن این مواد به پاها وجود دارد و باید از کفش ایمنی مناسب استفاده شود.

عوارض استفاده از کفش کار نامناسب

پا ها عضو مهم در بدن هستند و باید در هنگام کار کردن حفاظت آنها را در نظر گرفت و از کفش مناسبی استفاده کرد.اما برخی از افراد به استاندارد بودن کفش ها توجهی نمی کنند و از کفش کار نامناسب استفاده می‌کنند اما باید توجه داشته باشید که کفش کار از جهت استفاده راحت با آن و همچنین حفاظت از پاها نقش مهمی دارد و اگر از نوع مناسب باشد که علاوه بر نداشتن ایمنی مناسب دوام خوبی هم ندارد.همچنین یک کفش کار مناسب باید وزن مناسبی هم داشته باشد و همچنین قیمت کفش کار را باید مناسب با کیفیت آن باشد. فروشگاه رادین ایمن از فروشندگان بزرگ لوازم ایمنی در کشورمان است که انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت و بادوام را به شما عرضه می کند به دلیل فروش مستقیم محصولات قیمت کفش کار و خرید تجهیزات ایمنی بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()