کفش کار از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی مربوط به پاها می باشد و در ساخت و سازهای ساختمانی و در کارهای مرتبط با صنایع ، همچنین در محیط‌ های کاری برق کشی، نجاری و غیره از این وسیله استفاده می شود. بنابراین افراد با توجه به نوع کفش کاری که مد نظر دارند باید آن را تهیه کنند و برای خرید انواع کفش ایمنی با  قیمت کفش کار  مناسب می توانید به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید.

قیمت انواع کفش کار

کفش های کار در انواع متفاوت با توجه به نوع موادی که در ساختشان در نظر گرفته شده اند دارای قیمت های مختلفی می باشند.در این مجموعه معتبر امکان خرید انواع کفش کار با قیمت ارزان و همچنین کیفیت بالا فراهم شده است تا متقاضیان گرامی بتوانند به راحتی خرید تجهیزات ایمنی را انجام دهند. رادین ایمن علاوه بر کفش کار ، انواع تجهیزات ایمنی را مناسب با مشاغل مختلف به فروش می‌رساند.همانطور که می دانیم در محیط های کاری ، خطرات بسیار زیادی وجود دارد و افراد هر لحظه جانشان در خطر میباشد و استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار ضروری است و باید حتماً این تجهیزات را به صورت کامل تهیه کنیم. کارفرمایان برای نیروی کار خود تجهیزات ایمنی را فراهم می نمایند و با ارزانترین قیمت کفش کار ، می‌خواهند کفشی را تهیه نمایند تا کیفیت خوبی هم داشته باشد،  به همین منظور باید در زمان خرید به کیفیت کفش آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.همانطور که قیمت کفش کار مهم است، کیفیت آن بسیار مهم بوده و در صورتیکه کفش کار دارای استاندارد های لازم نباشد ، نمی ‌تواند محافظت کامل را انجام دهد و بنابراین در زمان بروز حوادث نمی تواند حفاظت کاملی را از افراد ایجاد نماید.

 قیمت فروش کفش کار ایمنی مانند فروش کفش عایق برق و جوشکاری با توجه به فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شود. مثلاً نوع کفش ایمنی مناسب با مشاغل مختلف و همچنین کیفیت آن و برند موردنظر نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت کفش کار دارند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()