کفش های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند که امروزه این کفش ها بسیار مورد توجه صاحبین مشاغل و همچنین نیروی کار قرار گرفته و آنها اهمیت کفش کار را می دانند و به همین جهت است که در زمان کار کردن این وسیله به یکی از وسیله های اصلی تبدیل شده است.

فروش کفش کار

 کفش کار پا پوشی است که دارای فاکتورهای بسیار مهمی در جهت حفظ پاها بوده و پاها را از بروز سوانح و اتفاقات احتمالی محافظت می نمایند. در محیط‌های کاری همانطور که می دانیم خطرات زیادی جان افراد را تهدید می نماید، خطراتی که برای پاها وجود دارد، می ‌تواند شامل برق گرفتگی باشد. در محیط هایی که جریان الکتریسیته وجود دارند بسیار مهم است که از کفش ایمنی استفاده شود همچنین در محیط های صنعتی و خطرات احتمال افتادن اجسام بر روی پاها یا گیر کردن پا و انگشتان در دستگاه و قطعات وجود خواهد داشت و نیز در محیط هایی که با مواد اسیدی و شیمیایی سر و کار دارند استفاده از کفش ایمنی بسیار مهم است. در محیط های دیگر از جمله محیط های ساختمانی نیز استفاده از کفش کار ضرورت دارد. بری اطلاع از قیمت کفش کار به سایت مراجعه کنید.

جنس کفش کار استاندارد

در ساخت کفش های کار از چرم طبیعی و مقاوم به طور معمول استفاده می شود تا بتوانند علاوه بر مقاومت بسیار بالا و طول عمر و ماندگاری خوبی هم داشته باشد. زیره کفش های کار بسیار مهم هستند و معمولاً از موادی استفاده می شود که دارای مولکول های بزرگی بوده و ساختاری داشته باشند که در آن پیوندهای شیمیایی تکرار شونده داشته باشد تا بتواند بهترین مقاومت را از خود نشان دهد.در داخل کفش های ایمنی وجود آستری بسیار مهم است تا در زمان کارکردن و پاها دچار حساسیت و قارچ و یا عرق کردن نشود.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()