طرح توجیهی مبحث مهمی است که در کسب وکارهای مختلف مطرح می شود و ما قصد داریم اشارۀ مختصری به اهمیت نگارش طرح توجیهی و برنامه ریزی مشاغل داشته باشیم. به طور کلی طرح توجیهی متشکل از جمع آوری اطلاعات جامع در خصوص یک کسب و کار مشخص است که وضعیت آن در بازار می تواند چگونه باشد. ارائه طرح توجیهی نیاز به تحقیقات و تجزیه و تحلیل جوانب مختلف یک کسب و کار دارد. بدین وسیله بتوان نقاط قوت و ضعف یک کسب و کار را متناسب با میزان سرمایه ای که در اختیار دارید، محاسبه نمود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با بهره گیری از تخصص کادر فنی مجرب و تحصیلکرده قادر به نگارش انواع طرح توجیهی به صورت کاملاً تخصصی پس از بررسی تمام جوانب مشاغل می باشند.

سرمایه گذاری موفقیت آمیز با استفاده از نظریۀ طرح توجیهی

همانطور که می دانید راه اندازی یک کسب و کار نیاز به بررسی جوانب آن حرفه دارد که می تواند مرتبط با مسائل مالی و میزان عرضه و تقاضای کالا در سطح بازار دارد. زمانی که افراد مختلف سعی در سرمایه گذاری در حرفۀ خاصی دارند، جهت کسب موفقیت پیشنهاد می کنیم، تمام جوانب کاری خود را تجزیه و تحلیل نمایند. سپس اقدام به احداث خط تولید و یا حرفۀ مورد نظر نمایند. از این رو مطالعات طرح توجیهی به طور کامل نسبت به این موضوع مهم می پردازند.

به عبارتی مسائل مرتبط با سودآوری یک پروژه، محاسبۀ زمان بندی مطلوب جهت اجرای پروژه و پیش بینی و بررسی جریانات نقدی موجود در پروژه، تأمین تدارکات و مکان یابی برخی از موارد مهمی هستند که در نگارش طرح توجیهی به صورت کتبی مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند.

جهت تهیۀ طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مسواک و دهان شویه و همچنین أخذ مشاورۀ فنی و تخصصی می توانید از تجربیات گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا بهره مند شوید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()