آموزش از راه دور فواید متعددی دارد و در این مقاله قصد داریم به برخی از اهداف ارائه خدمات آموزش از راه دور در سیستم آموزش و پرورش بپردازیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این متن همراه ما باشید تا با اهداف راه اندازی مراکز آموزش از راه دور آشنا شوید.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از 40 سال دارای سابقۀ فعالیت در آموزش و پرورش می باشد. این مجموعه با مشاهده پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی تلاش نمود، سطح فعالیت مجموعۀ خود را در سال 1383 با ارائه خدمات آموزش از راه دور یا  آموزش از راه دور توسعه ببخشد. بدین ترتیب تحت نظارت سیستم آموزش و پرورش در حال فعالیت می باشند.

ادامه تحصیل با خدمات آموزش از راه دور

با توجه به اینکه روزبروز کاربرد فضای مجازی در سطح کشور گسترش می یابد، راه اندازی سیستم آموزش از راه دور توانسته برای خیلی از افراد سودمند باشد. در واقع همانطور که می دانید، برای برخی از دانش آموزان امکان مراجعه حضوری به مدارس به دلایل مختلفی غیر ممکن است. از این رو  آموزش مجازی می تواند گامی مؤثر در جهت ادامه تحصیل چنین افرادی باشد. البته نیاز به خط اینترنت و یک سیستم دیجیتالی چون کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمند دارند. این فرصت ایده آلی برای افرادی که علاقه مند به ادامه تحصیل می باشند ولی شرایط محیطی که در آن زندگی می کنند، باعث گردیده تا نتوانند حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند.

امروزه خیلی از دانش آموزان سیستم آموزش از راه دور را انتخاب می کنند چون فرصت های زیادی در اختیار آنان قرار می دهد.

با این هدف، مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته به عنوان یکی از اولین پیشگامان در عرصۀ ارائه خدمات آموزش از راه دور و مجازی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه دهند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()