کیسه پارچه ای از دیگر محصولات رایج و پرکاربرد در سطح جهان می باشد. امروزه تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی تلاش نموده اند، جهت حفظ منافع محیط زیست، محصولات با دوام که آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند، تهیه نمایند. در نتیجۀ آن توانسته اند موفق به تولید پارچه های بدون تار و پود شوند که امکان دوخت انواع کیسه پارچه ای را مهیا می سازد. فروش کیسه پارچه ای در سطح جهان توانسته است بر حجم مصرف ساک دستی نایلونی بکاهد.

مجموعه پارچینه به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سطح کشور، توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته امکان دوخت پارچه های نان وون را مهیا سازند. به طبع آن بتوانند انواع کیسه پارچه ای سوزنی تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

اهمیت خرید کیسه پارچه ای

امروزه خرید و فروش کیسه پارچه ای یا همان ساک دستی سوزنی طرفداران زیادی دارد چون مستحکم و غیر قابل نفوذ هستند. علاوه بر آنکه دارای قابلیت چاپ پذیری می باشند و بدین وسیله می توان از مزایای این محصول در جهت امور تبلیغاتی استفاده نمود.

تولید ساک پارچه ای در ابعاد و رنگبندی های مختلف امکان پذیر می باشد و مجموعه های مختلف می توانند بر حسب نیاز و تمایل شخصی که دارند، بهترین محصول را در تعداد مورد نظر سفارش دهند. سال های اخیر توانسته اند با خرید کیسه پارچه ای تأثیرات بسزایی بر محیط زیست بگذارند. در واقع عمر ساک دستی پارچه ای بسیار طولانی است و مدت زمان زیادی می توان از آن استفاده نمود. در نتیجۀ آن مصرف نایلون پلاستیکی کاهش پیدا کرده است و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. خرید نایلکس را با قیمت مناسب از سایت پارچینه انجام دهید.

در همین راستا شرکت ها و مجموعه های تبلیغاتی جهت تهیۀ اقلام تبلیغاتی می توانند سفارش کیسه پارچه ای  چاپ دار را به واسطۀ مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه با قیمت ارزان انجام دهند.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()