زغال کبابی از دیگر انواع زغال موجود در بازار محسوب می شود. زغال به مادۀ سبک و شکننده با رنگ سیاه گرفته می شود که حاصل نیم سوختن چوب توسط کوره های بزرگ با حرارت بالا می باشد. در واقع قسمت های گیاهی چوب به حالت کربن تبدیل می شود و متناسب با فرآیند تولید زغال، این کربن ناخالص بین 85 الی 98 درصد است. با توجه به اینکه فضای مناسبی جهت درست کردن آتش به صورت طبیعی وجود ندارد، تنها به واسطۀ زغال ها می توان در محیط های مسکونی و شهری آتش راه انداخت. بنابراین با خرید زغال کبابی می توانید جهت پخت و پز کباب در چنین محیط هایی آماده شوید.

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تهیه و فروش زغال های پخت و پز، مصرف توتون و تنباکو و تهیه فولاد در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره تلاش دارد با تأمین محصولات با کیفیت، همچنان رضایت مشتریان را تأمین نماید.

ویژگی های زغال کبابی

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید زغال کبابی وجود دارد، عدم ایجاد بوی نامطبوع و عدم تولید دود می باشد. در واقع به دلیل کاربرد ذغال کبابی در محیط آپارتمانی، در نظر گرفتن این نکات از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع برخی از مواقع نیز از منقل زغال افروخته جهت دم کردن چایی نیز استفاده می شود و داشتن کیفیت بالا برای این نوع زغال از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آنکه دوام بالایی داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی به خاکستر تبدیل نشود. امروزه تولیدکنندگان ذغال توانسته اند متناسب با مصارف مختلفی که ممکن است زغال داشته باشد، امکان خرید زغال کبابی، زغال قلیان، زغال صنعتی و غیره را برای مشتریان فراهم نمایند.

اگر نیاز به خرید زغال مصری وارداتی و زغال کبابی برای منزل و یا مسافرت دارید می توانید با قیمت ارزان از طریق سالار سوز جنوب تأمین نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()