مشاوره ازدواج گامی مؤثر در جهت پیشبرد اهداف طرفین به سمت و سوی ازدواج می باشد. به طور کلی تشکیل زندگی و یا ادامۀ آن نیاز به مشاورۀ تخصصی دارد چون شخصیت انسان ها تا یک بازه ای شکل گرفته است. از این رو افرادی که قصد ازدواج دارند، جهت آشنایی و نحوۀ برخورد با طرف مقابل خود نیاز به راهنمایی تخصصی دارند که این مسئله تنها به کمک یک متخصص روانشناس می توان برآورده نمود. امروزه نگاه به مسئله ازدواج، نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری نموده است. از این رو مراکز خدمات مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده به صورت اختصاصی راه اندازی شده اند. بدین وسیله بتوانند شرایط مناسبی جهت ازدواج خوب برای جوانان فراهم سازند.

مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه با بهره گیری از مشاوران فعال و متخصص توانسته است، امکان خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره درمان های فردی، مشاوره کودک و نوجوانان، مشاوره خانواده و همچنین خدمات روانپزشکی را تحت متخصصین روانشناس و روانپزشک برای مراجعین محترم فراهم نمایند.

مرکز تخصصی مشاوره ازدواج

با توجه به اینکه ماهیت انسان بسیار پیچیده است و متناسب با شرایط مختلف، برخوردهای متفاوتی از آنها سر می زند. ازدواج یک اتفاق مهم در زندگی زن و مرد می باشد چون مسئله دادن تعهد به میان می آید و این امر دغدغۀ زیادی را برای افراد به همراه خواهد داشت. بنابراین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج تلاش می کند متناسب با تخصص و تحصیلات آکادمیکی که کسب نموده اند، بتوانند واقعیت های طرفین را به صورت کاملاً شفاف بیان کنند و سپس انتخاب را به اختیار آنها قرار می دهند.

مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره درمان فردی و کودکان فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه همواره تلاش دارد با استفاده از کادر مشاور متخصص و مجرب روانشناس و خدمات روانپزشکی بتوانند این مسیر را برای ازدواج موفق و داشتن خانوادۀ صمیمی همراه سازند.

 

آدرس: تهران، میدان کاج، خیابان سعادت اباد، خیابان شعبانی ( نهم شرقی )پلاک24، طبقه 4، واحد 28

شماره تماس:  021-22383846   -   021-22383568-   021-22389179  -  021-22364869

تلفن همراه:  09361087334

ایمیل: info@drmaryamkhodabakhshi.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()