طرح توجیهی به گزارشی گفته می شود که جهت توجیه پذیری مراحل اجرایی مشاغل مختلف تنظیم می شود. نگارش طرح توجیهی به عنوان اولین گام جهت احداث یک کسب و کار نوپا و یا توسعه بخش در نظر گرفته می شود. اجرای طرح توجیهی با هدف بررسی و مطالعات سنجی بازار انجام می گیرد، علاوه بر آنکه مسائل اقتصادی و مالی مرتبط با تأسیس یک حرفه در نظر گرفته می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا پس از بررسی های دقیق نیاز کشور به ارائه خدمات مشاوره و مطالعه نیازمندی بازار، اقدام به ارائه خدمات طرح توجیهی به صورت کاملاً تخصصی می نماید. در صورت راه اندازی یک کسب و کار نوپا می توانید جهت تجزیه و تحلیل مراحل اجرای کار می توانید با کارشناسان فنی و متخصص مطصا تماس حاصل فرمائید.

چشم انداز اصلی تهیۀ طرح توجیهی

جهت راه اندازی کسب و کارهای مختلف با نگارش طرح توجیهی می توان چشم انداز مشاغل را در نظر گرفت. به واسطۀ آن موارد مهمی در خصوص مطالعات امکان سنجی بازار، وضعیت اقتصادی و مسائل مرتبط با امور مالی مد نظر قرار گرفته می شود. در این صورت با نوشتن تمامی مراحل اجرایی کار، می توان با نگاه دقیق و جامعی در مسیر تأسیس یک کسب و کار نوپا به موفقیت دست یافت. عدم توجه به چنین نکاتی می تواند در بلند مدت تأثیرات منفی در اجرای مشاغل داشته باشد چون برنامه ریزی و نگارش طرح توجیهی یپش از انجام کار، می تواند تمام مراحل کاری را پیش بینی و مشخص نماید. در این صورت می توان میزان درصد موفقیت و سود کسب و کار مورد نظر را به طور تقریبی تعیین نمود.

جهت مشاوره و سفارش طرح الگوی توجیهی مانند طرح توجیهی اسید چرب می توانید با مشاوران فعال گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()