خرید دمبل از هایپر جیم:

 به وسیله ی دمبل ها می توان برخی از حرکت های ورزشی را نیز تلفیق نمود. برای مثال ورزشکاران حرفه ‌ای در حین دراز نشست و شنا از این وسیله استفاده می کنند. چرا که موجب افزایش کالری سوزی و افزایش قدرت عضلات خود خواهند شد. از مهم ترین حرکت هایی که می توان به وسیله ی دمبل انجام داد، حرکت های جلو بازو، سرشانه، سینه، پشت بازو، شانه، پاها، مچ و غیره می باشد. شما می توانید انواع مختلفی از این وسیله ی ورزشی را در فروشگاهی هایپر جیم مشاهده کنید. همان طور که می دانید از این وسیله در راستای کاهش وزن و فرم دادن به عضلات استفاده می کنند. از این رو شما می توانید در هنگام انجام ورزش های هوازی یا به اصطلاح ایروبیک از دمبل ها نیز برای افزایش کالری سوزی استفاده نمایید. همانند هر وسیله ی دیگری دارای انواع مختلف می باشند. از جمله مهم ترین آن ها می توان به نوع ثابت، نوع قابل تنظیم، نوع ایروبیک و غیره اشاره نمود.

دمبل های ثابت خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در این مقاله و مقاله های بعدی نیز با آن ها خواهیم پرداخت. اول از هر چیز می خواهیم به تعریفی ساده و کوتاه از دمبل های ساده بپردازیم. در واقع این نوع وسیله دارای دو وزنه موازی روبروی هم با وزن های یکسان هستند. شما از ۱ تا ۱۰۰ کیلوگرم می ‌توانید وزنه‌ های آن را در فروشگاه هایپر جیم مشاهده نمایید. این وزنه ‌ها هرگز از میله جدا نشده و به صورت ثابت می باشند. همان طور که گفتیم ثابت خود دارای انواع مختلفی می باشد. یکی از مهم ترین انواع ثابت می توان به دمبل های لاستیکی ثابت اشاره نمود. معمولاً این وسیله دارای وزنه های سنگینی می باشد که شما می توانید از آن در باشگاه و حتی خانه نیز استفاده کنید.

خرید دمبل ها از فروشگاه هایپر جیم:

مقاله می‌ خواهیم در رابطه با دمبل توضیح دهیم. همان طور که می دانید این وسیله ی ورزشی ابزاری می باشد که در ورزش بدن سازی و تناسب اندام نقش بسیار مهمی خواهد داشت. در مقایسه با سایر وسیله های ورزشی دیگر دمبل ها دارای کاربرد بسیار زیاد و قیمت ارزانی هستند. شما هیچ گونه باشگاهی را نمی توانید بدون وجود دمبل مشاهده کنید. ورزشکارانی که سعی می کنند در این روز های کرونایی در خانه ورزش کنند از دمبل استفاده می ‌نمایند. در واقع این وسیله ی ورزشی یک میله می باشد که در دو طرف آن وزنه هایی با وزن مشخص نصب شده است. شما می توانید وزن این وزنه ها را به جرم ۵۰۰ گرم الی ۳۰ کیلوگرم را مشاهده نمایید. با توجه به شرایط فیزیکی افراد و میزان توانایی آن ها شما می توانید از این وزنه ها استفاده کنید. معمولاً افرادی که به تازگی با ورزش بدنسازی آشنا شده ‌اند و این ورزش را شروع نموده اند از دمبل هایی با وزن کم مانند سه کیلو گرم استفاده می کنند.برای خرید دستگاه های وزنه آزاد به سایت هایپرجیم مراجعه کنید. 

وقتی توانایی ورزشکاران افزایش می یابد میزان وزنه ی آن ها نیز افزایش یافته خواهد شد. این وسیله ها می ‌توانند به ورزشکاران کمک بسزایی کنند. افراد مبتدی معمولاً بیش  ترین سر و کار را با دمبل ها دارند چرا که شما با استفاده از این نوع وسیله ی ورزشی می توانید به انجام فعالیت ‌های سنگین و سبک بپردازید. همه ی ما می ‌دانیم که برای ورزش کردن شما نیاز به نرمش و گرم کردن قبل از آن دارید. به همین جهت می توانید با استفاده از دمبل ها، نرمش های سبک را انجام دهید و بدن خود را گرم کنید. این گونه می توانید بدن خود را برای ورزش های سنگین آماده بسازید. با استفاده از دمبل ها می توان حرکات کششی، سر شانه، سینه، ران و غیره را انجام داد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()