تولید و پخش لباس بچه متفاوت از لباس بزرگسال می باشد چون از حساسیت بالایی برخوردار است. جهت تولید و پخش عمده لباس بچه، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم و کلیدی است و می تواند شما را به عنوان یک تولیدی موفق در سطح بازار پوشاک بچه گانه معرفی کند. سایز، جنس و مدل سه فاکتور اولیه جهت راه اندازی خط تولید لباس بچه می باشد. در واقع افرادی که قصد راه اندازی تولیدی و پخش لباس بچه دارند، نسبت به نحوۀ کار  تولید و پخش لباس بچه  اطلاعات مکفی و کاربردی داشته باشند، تا بدین وسیله بتوانند لباس کودکانه با کیفیت و راحتی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تولیدی لباس بچه ایران نوین چندین سال است که فعالیت حرفه ای پرسنل خود را در حوزۀ طراحی، دوخت، تولید و پخش انواع لباس بچه گانه آغاز نموده است. با کسب تجربیات فراوان توانسته اند سهمی از پخش عمدۀ لباس بچه دخترانه و پسرانه را در رده های سنی نوزادی تا نوجوان داشته باشند.

فاکتورهای مهم تولید و پخش لباس بچه

در ابتدای گام تولید و پخش لباس بچه گانه، باید اطلاعات جامعی نسبت به نوع محصولی که قرار است به بازار عرضه نمائید، داشته باشید. انتخاب فضای کافی، تجهیزات پیشرفته و کاربردی، پرسنل مجرب و توانمند، خرید پارچه های ضد حساسیت و نخی، داشتن الگو و طرح های متفاوت و جذاب کودکانه و داشتن برنامۀ بازاریابی فروش از جمله فاکتورهای مهمی هستند که در ابتدای گام راه اندازی تولیدی و پخش لباس بچه باید مد نظر قرار داد و بر اساس آن محصولات پرفروش و با کیفیتی را با قیمت مناسب تولید و عرضه نمود.

جهت خرید لباس دخترانه و پسرانه با قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق تولیدی لباس بچه ایران نوین اقدام نمائید.

 

  تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()