تولیدی لباس بچه گانه نیاز به هدف گذاری و تجزیه و تحلیل بازار دارد. امروزه صنعت پوشاک لباس بچه گانه در ایران حرفی برای گفتن دارد چون شاهد تولید انواع لباس بچه گانه در طرح های متنوع، کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشیم. همواره پیش از راه اندازی خط تولید کالایی، نیاز به تحقیق و تفحص بازار است، که بتوان بهترین و کاربردی ترین محصولات را تولید و به بازار مصرف عرضه نمود. در صنعت تولید پوشاک بچه گانه نیز این مسئله صدق می کند و شاهد فعالیت تولیدی لباس بچه گانه با برندهای معتبر می باشیم.

تولیدی لباس بچه ایران نوین نیز به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی پوشاک بچه در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و طی چندین سال توانسته اند محصولات با کیفیت و متنوعی را طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

تولیدی لباس بچه گانه در مدل های فانتزی و جذاب

نکتۀ مهمی که در رابطه با تولیدی لباس بچه گانه مطرح می شود، توجه به نیاز بازار و استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت می باشد. همانطور که می دانید روند تولیدی لباس بچگانه متفاوت از بزرگسال می باشد چون نیاز به استفاده از پارچه های ضد حساسیت و الیاف با درصد بالای نخ پنبه می باشد. همچنین متناسب با رده های سنی مختلف نوزادان و کودکان، دوخت لباس ها را انجام داد و کودکان هنگام پوشیدن لباس ها، احساس راحتی داشته باشند. به همین دلیل موفق ترین تولیدی لباس بچه گانه می تواند همچنان به فعالیت خود در بازار ادامه دهد.  

تولیدی لباس بچه ایران نوین یکی از تولیدی های موفق در حوزۀ پوشاک بچه در سطح کشور می باشد. این مجموعه قادر به پخش تکی و عمدۀ فروش لباس پسرانه و دخترانه در سایز و مدل های متفاوت می باشند.

  تولیدی لباس بچه ایران نوین 

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()