صادرات کفش در سال های اخیر توانسته بخشی از کالاهای تجارت بین المللی را به خود اختصاص دهد. فاکتورهای مهمی در مسئله صادارت کفش وجود دارد و مجموعه هایی که در حوزۀ تولید کفش فعالیت خود را آغاز نموده اند، جهت حضور در بازار صادرات کفش ، باید یک سری مشخصه های منحربفردی داشته باشند. در ادامۀ مقاله به برخی از آنها خواهیم پرداخت. در حال حاضر فرصت های تجاری فوق العاده ای در جهت امور صادارت کفش اسپرت، راحتی و مجلسی ایجاد شده است و مجموعه های تولید کنندۀ کفش در ایران قادر به شرکت در بازار تجارت صادارت بین المللی خواهند بود. 

تولیدی کفش آرمیس به صورت حرفه ای فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است. این مجموعه با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته، موفق به تولید انواع کفش پیاده روی، اسپرت و رسمی شده اند. با کسب موفقیت های زیادی در حوزۀ تولید محصولات باکیفیت توانسته اند سهمی در حوزۀ صادارت کفش داشته باشند.

صادرات انواع کفش

واردات صادارت کفش نقش بسزایی در بازار تجاری کفش در سطح کشور دارد. با توجه به افزایش قیمت ارز در داخل کشور، دیگر کمتر مجموعه ای وجود دارد که به فعالیت خود در حوزۀ واردات کفش بپردازد. این در حالی است که اکثر مراکز تولیدی کفش در ایران با افزایش کوآلیتی محصولات خود، در تلاش هستند، در حوزۀ صادارت انواع کفش فعالیت مداوم داشته باشند. فروش کفش تزریق مستقیم از طریق سایت انجام می گیرد. 

با تجارت صادرات کفش ایران به کشورهای همسایه می توان سهمی از بازار تجارت بین المللی را به خود اختصاص داد. این محصول به عنوان یک صنعت پرظرفیت در جهان شناخته می شود و دولت های موفق همواره در تلاش هستند که بتوانند این تجارت را در جامعۀ خود رونق ببخشند. در واقع صادارت کفش زنانه و مردانه در مدل های مختلف خواستار دارد.

در همین راستا تولیدی کفش آرمیس با ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، توانسته اند در حوزۀ صادرات کفش سرمایه گذاری کنند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()