تولیدی کفش با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و دستگاه های مدرن و پیشرفته فعالیت حرفه ای خود را آغاز می کنند. تا کنون تنوع بالای کفش را در طرح و رنگبندی های مختلف در سطح بازار داخل و خارج مشاهده نموده اید. هر کدام از آنها متناسب با مکانی که از آن استفاده می نمائید، طراحی و ساخته شده اند. به عنوان مثال  تولیدی کفش ورزشی به منظور تولید کفش ورزشی زنانه و مردانه راه اندازی می شوند. بدین ترتیب افرادی که جهت انجام فعالیت های ورزشی نیاز به استفاده از کفش اسپرت دارند، می توانند از راحتی و سبک بودن این نوع کفش ها بهره مند شوند.

تولیدی کفش آرمیس چندین سال است که خط تولیدی کفش را راه اندازی نموده است. این مجموعۀ تولیدی، با تأمین دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد اولیۀ با کیفیت توانسته اند موفق به تولید انواع کفش مردانه و زنانه در سایزهای استاندارد گردند.

تولیدی کفش پیاده روی

تولیدی کفش پیاده روی روزانه از مواد اولیۀ مرغوب چون پارچه های فابیلاک و ماراتون جهت قسمت رویۀ کفش و از مواد پلی یورتان یا PU برای قسمت زیرۀ کفش استفاده می شود. جهت تولید کفش مناسب از مواد اولیۀ با کیفیت عالی، سبک، منعطف و تنفس پذیر بهره گرفته می شود. در این صورت طول عمر این گونه کفش ها بیشتر خواهد بود. علاوه بر آنکه پا در وضعیت بهتری قرار گرفته می شود.

تولیدی کفش زنانه و مردانه بر اساس یک سری فاکتورهای مشخص اقدام به طراحی و تولید انواع کفش اسپرت، راحتی، مجلسی و اداری می نمایند. از این رو فرد هنگام استفاده از کفش حس راحتی خواهد داشت. برای اطلاع از صادرات کفش به سایت مراجعه کنید. 

تولیدی کفش آرمیس به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولیدی کفش در سطح کشور فعالیت خود را تأسیس نموده است.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()