کفش آراد شیما از جمله کفش های راحتی است که جهت فعالیت روزانه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید کفش آراد شیما با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب آغاز گردیده است. در واقع جهت تولید  کفش آراد شیما از پارچه فابیلاک با قابلیت تنفس پذیری بالا جهت رویۀ کفش استفاده شده است. این سبک از طراحی رویۀ کفش به تبادل هوا در داخل و خارج کفش کمک می کند و بدین وسیله از تعریق بیش از اندازه پا جلوگیری می شود. همچنین استفاده از مواد پلی یورتان تزریق مستقیم برای قسمت زیرۀ کفش، موجب افزایش انعطاف پذیری کفش نسبت به خمیدگی آن، حین پیاده روی می شود.

تولیدی کفش آرمیس به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید انواع کفش پیاده روی-طبی و روزانه، رسمی و اداری، اسپرت و ورزشی آغاز نموده است. کفش آراد شیما، کفش رامیس چابک، کفش ونس سه خط، کفش افرا، کفش هلس واک و ... برخی از محصولات این مجموعه محسوب می شود.

فروش کفش راحتی آراد شیما

به دلیل نوع ساختاری که کفش آراد شیما دارد به عنوان یکی از کفش های راحتی جهت انجام فعالیت های روزمره و پیاده روی طولانی محسوب می شود. این نوع کفش به دلیل جنسی که دارد، بسیار منعطف می باشد و بسیار سبک است و فشار بیش از اندازه به پا وارد نمی کند. علاوه بر آنکه بر مبنای ارگونومی پا طراحی شده اند و حالت طبی بودن خود را حفظ نموده است. از این رو افرادی که خواستار خرید کفش راحتی و خرید کفش تزریق مستقیم جهت فعالیت های روزمره دارند، می توانند از راحتی کفش آراد شیما استفاده نمایند. فروش کفش آراد شیما مردانه در سایزهای 40 الی 45 صورت می گیرد. این در حالی است که کفش آراد شیما زنانه بر مبنای سایزهای استاندارد 36 الی 43 صورت می گیرد.

اگر علاقه مند به خرید کفش پیاده روی آراد شیما هستید، می توانید به سایت آرمیس مراجعه نمائید و به صورت آنلاین خرید خود را به صورت کاملاً تضمین شده انجام دهید.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()