اتوبوس دربستی یک نیاز در سطح جامعه محسوب می شود. همانطور که می دانید جهت ترددهای گروهی در سطح شهر، استفاده از وسایل شخصی موجب ترافیک شهری می شود. علاوه بر آنکه هماهنگی میان افراد، جهت ادامۀ مسیر با مشکل روبرو می شوند. بنابراین تهیۀ اتوبوس دربستی همراه با رانندۀ مجرب می تواند بهترین راهکار جهت برگزاری ترددهای درون شهری گروهی محسوب شود. در همین راستا برخی از شرکت های واحد گشت در سطح تهران راه اندازی شده اند که در حوزۀ کرایۀ  اتوبوس دربستی همراه با راننده فعالیت می کنند.

بیش از چند سال است که از فعالیت حرفه ای واحد گشت تهران در حوزۀ تأمین و اجارۀ اتوبوس دربستی می گذرد. این مجموعه مطابق با نیاز جامعه به سرویس گروهی، چنین خدماتی را ارائه می دهند.

اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا

جهت دریافت خدمات واحد گشت بهشت زهرا می توانید از خدمات شرکت های واحد گشت معتبر استفاده نمائید. جهت اجرای مراسم خاکسپاری، افراد زیادی گرد هم می آیند و پس از اتمام مراسم، مجدداً افراد به منزل متوفی می روند. این مسئله موجب می شود تا خانوادۀ متوفی جهت راحتی میهمانان خود در مراسم، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند. بدین وسیله افراد راحت تر در مراسم شرکت داشته و با دغدغه های تردد و ترافیک درون شهری روبرو نشوند.

هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی بر اساس نوع اتوبوس، تعداد صندلی و مدت زمان اجاره بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با دفتر مرکزی شرکت واحد تماس حاصل فرمائید. استفاده از خدمات مجموعه های معتبر می تواند بهترین راهکار جهت ترددهای گروهی محسوب شود.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از شرکت های واحد گشت فعالیت حرفه ای خود را در سطح تهران تأسیس نموده و طی سال ها فعالیت مداوم، همواره در صدد تأمین ناوگان اتوبوس vip و استخدام رانندگان خوش برخورد و مجرب می باشند.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()