تابلوسازی مهمترین روش جهت امور تبلیغات است و کلیۀ مشاغل جهت معرفی نوع کسب و کار خود، اقدام به سفارش تابلوسازی می نمایند. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های قابل توجه و چشمگیر تابلوهای تبلیغاتی بپردازیم. پس همراه ما با باشید تا با برخی از انواع  تابلوسازی تبلیغاتی به طور کامل آشنا شوید.

بیش از پانزده سال از سابقۀ درخشان شرکت ایده سازه طراحان تکاور با نام تجاری تابلوسازی تکاور می گذرد و این مجموعه همچنان به فعالیت حرفه ای خود در حوزۀ تابلوسازی تبلیغاتی به روش های مدرن ادامه می دهند.

مزایای تابلوسازی در روند تبلیغات

امروزه صنعت تابلوسازی دچار تغییرات قابل توجه شده است و شاهد طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی در طرح های متنوع می باشیم. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با مسئله تابلوسازی وجود دارد، جنبۀ تبلیغاتی بودن و معرفی نمودن مشاغل می باشد. از این رو طراحان و ایده پردازان توانسته اند با بهره گیری از متریال با کیفیت، انواع تابلوسازی مدرن و جذاب را با اجزای با دوام انجام دهند.

تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی ال ای دی، تابلوسازی حروف برجسته، تابلوسازی راهنمای اتاق و طبقات، تابلوسازی استیل، تابلوسازی پلکسی، تابلوسازی فلکس فیس، تابلوسازی کامپوزیت و ترمو، تابلوسازی بیلبورد تبلیغاتی و ... برخی از انواع تابلوسازی رایج در سطح بازار محسوب می شوند. افرادی که خواستار معرفی نوع کسب و کار خود در سطح شهر هستند، مناسب ترین روش تابلوسازی تبلیغاتی را انتخاب نموده و از مزایای آن بهره می گیرند.

قیمت تابلوسازی

قیمت تابلوسازی به فاکتورهای متعددی چون ابعاد، نوع اجزای تشکیل دهندۀ تابلو، طرح و نوع تابلو بستگی دارد. از این رو افرادی که خواستار نصب تابلوی تبلیغاتی در قسمت سر درب مغازه، فروشگاه، کارخانجات، شرکت، بیمارستان، درمانگاه، مراکز حمل و نقل و غیره هستند، می توانند سفارش تابلوسازی تبلیغاتی داشته باشند.

جهت سفارش تابلوسازی مدرن و جذاب مانند ساخت تابلو بیلبورد می توانید با طراحان حرفه ای تابلوسازی تکاور تماس حاصل فرمائید.

 تابلوسازی تکاور 

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28 26 90 55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28 07 92 55- 021

 کد پستی : 469 753 1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 963
نمایش همه
علاقه مندی ها ()