اکسیژن ساز از جمله دستگاه هایی است که جهت مرتفع نمودن مشکلات تنفسی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می توان به سهولت فرآیند اکسیژن رسانی به بدن را انجام داد. خیلی از افراد با بیماری های تنفسی روبرو هستند و نیاز به خرید اکسیژن ساز خانگی بوده تا به واسطۀ آن بتوانند سرعت رسیدن اکسیژن به بدن فرد را تسریع ببخشند. اکسیژن ساز بیمارستانی و اکسیژن ساز خانگی دو دسته بندی اصلی این دستگاه محسوب می شود. با استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز به راحتی می توان اکسیژنی با خلوص 95 الی 98 درصد تهیه نمود و فرد بتواند از آن استفاده نماید.

تجهیزات پزشکی بارمان بیش از یک دهه دارای سابقۀ فعالیت در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات پزشکی و بیمارستانی است. این مجموعه مجهز به کادر پرسنل مجرب و متعهد است و قادر به ارائه خدمات متنوعی از جمله فروش تجهیزات پزشکی، تعمیرات و مشاوره تخصصی به مشتریان گرامی می باشند.

عوامل تأثیرگذار جهت خرید اکسیژن ساز

همانطور که بدان اشاره نمودیم، افرادی که نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز دارند، عبارتند از افرادی است که دچار بیماری تنفسی چون آسم، بیماران با مشکلات شیمیایی، بیماری های خود ایمنی و غیره می باشند. بدین وسیله می توانند جهت تأمین کمبود اکسیژن در محیط بیمارستان و یا خانه، برای افراد با بیماری های تنفسی، از مزایای دستگاه اکسیژن ساز استفاده نمایند. برای خرید ونتیلاتور خانگی به سایت مراجعه نمایید.

در صورت بروز هر گونه صدمات جدی به قسمت های مختلف دستگاه اکسیژن ساز، ممکن است امکان تعمیر کردن آن وجود داشته باشد. جهت خرید و تعمیر انواع اکسیژن ساز می توانید به مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت دارند، مراجعه نمائید.

تجهیزات پزشکی بارمان دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش و اجاره انوع دستگاه اکسیژن ساز نو و کارکرده همراه با خدمات گارانتی می باشد.

 

تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()