پرسلان بر به عنوان یکی دیگر از انواع دیسک جهت برش مصالح ساختمانی چون سنگ، سرامیک، گرانیت و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه دیسک های برش توانسته تحولی بزرگ در صنعت ساختمانی بوجود آورد. فروش پرسلان بر به عنوان ابزارآلات برشی با برندهای معتبر توسط فروشگاه های عرضۀ تجهیزات صنعتی برش صورت می گیرد. سال های اخیر استفاده از دستگاه های برش و صفحات پرسلان بر توانسته سرعت عمل اجرای کار را بهبود ببخشد. 

فروشگاه ابزار مجید یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش ابزارآلات برشی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند. بدین ترتیب افرادی که نیاز به خرید پرسلان بر، سرامیک بر، گرانیت بر و غیره دارند، می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

سفارش پرسلان بر با دوام

امروزه امکان سفارش پرسلان بر با سایز و برندهای مختلف برای صنعت گران فراهم می باشد. جهت استفاده از دیسک های پرسلان بر باید اطلاعاتی نسبت به نحوۀ استفاده از دستگاه برش داشته باشید. البته جنس و ضخامت متریال نقش بسزایی در انتخاب دیسک پرسلان بر دارد. اگر تمایل دارید دیسک ها از استحکام بالایی برخوردار باشد، برندهای معتبر و با کیفیت را جهت خرید انتخاب نمائید.

به طور کلی دیسک های پرسلان بر با مشخصات فنی متعارف و استاندارد تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. در ساخت دیسک پرسلان بر، نکتۀ مهمی که بدان توجه می شود، مسئله قطع دقیق و بدون پرش سطوح متریال مطرح می شود. به عبارتی هنگام خرید پرسلان بر بر اساس ضخامت سنگ، سرامیک و گرانیت مناسب ترین سایز دیشک را انتخاب نمائید که کاربردی باشد.

جهت خرید سرامیک بر و دیسک پرسلان بر می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه ابزار مجید داشته باشید.

 

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()